0
0

دانلود پاورپوینت استنت

677 بازدید

™استنت یک لوله کوچک است که دکتر آن را به یک رگ مسدود شده وارد می‌کند تا آن را باز نگه دارد. فنر قلب موجب جریان خون یا سایر مایعات می‌گردد، بسته به‌جایی که قرار می‌گیرد.استنت ها از فلز یا پلاستیک ساخته می‌شوند. فنر قلب بزرگ‌تر برای شریان‌های بزرگ‌تر…ادامه این مطلب را در پاورپوینت استنت دنبال نمایید. این فایل شامل 15 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت استنت

 

 

مشخصات فایل استنت

عنوان: استنت
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 15
حجم فایل :  1,23 مگابایت

بخشی از پاورپوینت استنت را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

استنت

™استنت یک لوله کوچک است که دکتر آن را به یک رگ مسدود شده وارد می‌کند تا آن را باز نگه دارد. فنر قلب موجب جریان خون یا سایر مایعات می‌گردد، بسته به‌جایی که قرار می‌گیرد.

™ استنت ها از فلز یا پلاستیک ساخته می‌شوند. فنر قلب بزرگ‌تر برای شریان‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شود. آن‌ها ممکن است از یک بافت تخصصی ساخته شوند. فنر قلب به همراه داروها پوشش داده تا برای باز نگه داشتن و عدم بسته شدن شریان‌های مسدودی استفاده شوند.

™استنت­ها به از بین بردن انسداد و درمان شریان­های باریک یا ضعیف کمک می­کنند. پزشکان همچنین ممکن است استنت را در قسمت­های دیگر بدن برای کمک به عروق خونی مغز یا مجاری حمل ادرار و صفرا قرار دهند.

™استنت معمولاً یک لوله فلزی مشبک بوده که البته نوع بافتی آن نیز موجود است. بعضی اوقات، پزشکان از استنت­ قابل جذب که آغشته به داروست به عنوان یک درمان موقت استفاده می­کنند.

 

فهرست مطالب پاورپوینت استنت, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • استنت
  • موارد استفاده استنت
  • قبل از عمل
  • در حین عمل جراحی
  • بعد از عمل
  • بهبود
  • استفاده طولانی مدت

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت استنت را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=5022
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت استنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.