0
0

دانلود پاورپوینت شرکت های تجهیزات پزشکی

710 بازدید

تجهیزات پزشکی به هرگونه وسایل، تجهیزات، ابزار، لوازم، ماشین آلات، وسایل کاشتنی، مواد، معرف‌ها یا کالیبراتورهای آزمایشگاهی و نرم‌افزارها اطلاق می‌شود که توسط تولیدکننده برای انسان (به تنهایی یا در تلفیق با سایر وسایل) جهت حداقل یکی از اهداف…در این مطلب به شرکت هایی که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت دارند پرداخته شده است, پیشنهاد می کنیم پاورپوینت شرکت های تجهیزات پزشکی را دنبال نمایید. این فایل شامل 17 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت شرکت های تجهیزات پزشکی

 

مشخصات فایل شرکت های تجهیزات پزشکی

عنوان: شرکت های تجهیزات پزشکی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 17
حجم فایل :  1,62 مگابایت

بخشی از پاورپوینت شرکت های تجهیزات پزشکی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

شرکت طب تولید

  • با توجه به نیاز هموطنان عزیزمان به استفاده از کالا و تجهیزات درمانی در فرآیند بهبودی و نیاز پزشکان ، بیمارستان ها و مراکز درمانی به کالاهای مصرفی پزشکی بر آن شدیم که با فراهم آوردن مرجع آنلاین خرید این گونه از تجهیزات شما را در این امر مهم و حیاطی همراهی نماییم. بر خود میبالیم که امروز با ساخت فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی و درمانی طب تولید توانسته ایم امکان تهیه این گونه از تجهیزات برای تمامی شهر ها و روستا های کشور عزیزمان را هم چون شهر های بزرگ فراهم سازیم و این گونه از وسایل و تجهیزات در اختیار تمامی کسانی که به آنها نیاز دارند را در سریع ترین حالت ممکن فراهم سازیم.
  • ما با هدف قرار دادن سه اصل زیر همواره تلاش برای بهبود خدمات خود کرده ایم.

نمونه محصولات

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت شرکت های تجهیزات پزشکی را به قیمت 8900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=5001
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت شرکت های تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.