0
0

دانلود تحقیق پردازش‌گر ديجيتالی DPS R7

643 بازدید

پردازش‌گر ديجيتالي DPS –R7 كه توسط شركت تكنولوژي صداي ديجيتال سوني تهيه شده است شامل بالاترين نوع تكنولوژي در نوع خود است كه قبلاً در مدل‌هاي Mu-R201  , DRE 2000   نيز بكار گرفته شده است.كيفيت ـ طراحي هوشمندانه ـ مبدل عالي آنالوگ به ديجيتال و ديجيتال به آنالوگ…پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق پردازش‌گر ديجيتالی DPS R7 دنبال نمایید. این فایل شامل 50 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق پردازش‌گر ديجيتالی DPS R7

 

مشخصات فایل پردازش‌گر ديجيتالی DPS R7

عنوان: پردازش‌گر ديجيتالی DPS R7
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 50
حجم فایل : 40 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق پردازش‌گر ديجيتالی DPS R7 را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

  • صداسازي از هر نوع

تابع Edit   به شما اجازه مي‌دهد تا افكت‌هاي موجود را اصلاح كنيد و يا تغيير دهيد و افكت‌هاي شخصي بسازيد. علاوه بر وجود يكصد افكت پيش و فرض در حافظه، دستگاه شامل 256 حافظة خالي جهت ذخيره‌سازي افكت‌هاي خلق شده توسط كاربر است. وجود اين حافظه به كاربر اجازه مي‌دهد از افكت‌هاي گوناگوني جهت رنگ آميزي صدا استفاده كند.

  • گستردة وسيعي از افكت‌ها

DPS-R7 شامل يك بلوك طنين ( Reverb ) به همراه بلوك ورودي ـ بلوك پيش افكت، بلوك پس افكت بلوك خروجي براي پردازش سيگنال است. براي پردازش سگينال با ورودي استريو و خروجي استريو در بلوك طنين، يكي از پنج نوع الگوريتم ST-ST مورد استفاده قرار مي‌گيرد، در صورتي كه ورودي مونو و خروجي استريو باشد پردازشگر به شما اجازة انتخاب از دو نوع الگوريتم Mono –ST را مي‌دهد. يكي از 6 نوع الگوريتم در بلوك پيش افكت و يكي از 7 نوع الگوريتم در بلوك پس افكت قابل استفاده است. با تركيب كردن اين بلوك‌ها و الگوريتم‌‌هاي موجود در اين بلوك‌ها، گسترة وسيعي از افكت‌ها با توجه به ورودي ( Mono-Stereo )

  • كنترل از راه دور

Remote Control اين امكان را بوجود مي‌آورد كه دستگاه را بتوان از راه دور كنترل كرد ( اين امكان در نسخة اصلي موجود نمي‌باشد ).

  • وجود دو نوع اتصال ورودي /خروجي ( I/O )

DPS-R7 داراي اتصالات XLR ( متقارن )و فون ( نامتقارن ) مي‌باشد، بنابراين مي‌توان دستگاه را به تجهيزات حرفه‌اي و نيز معمولي ( Publicadress ) متصل كرد.

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق پردازش‌گر ديجيتالی DPS R7 را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3756
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق پردازش‌گر ديجيتالی DPS R7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.