آبان
۱۶
۱۳۹۸

دانلود تحقیق بررسی بازار سبزیجات خشک

با توجه به اينكه در ايران انوع آب و هوا وجود دارد و شرايط و اقليم نيز متنوع مي باشد در نتيجه تنوع سبزيجات آن بسيار مي باشد و همچنين سبزيجات ايران بواسطه ي نحوه ي عمليات كاشت و داشت و برداشت و وجود خاك بسيار غني و حاصل خيز در جهان مطلوبيت زيادي دارا مي باشد… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق بررسی بازار سبزیجات خشک دنبال نمایید. این فایل شامل ۸۸ صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق بررسی بازار سبزیجات خشک

 

 

مشخصات فایل بررسی بازار سبزیجات خشک

عنوان: بررسی بازار سبزیجات خشک
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : ۸۸
حجم فایل : ۲۱۷ کیلوبایت

بخشی از  تحقیق بررسی بازار سبزیجات خشک را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه

تجارت خارجي معمولاً به كل واردات و صادرات كشور اطلاق مي شود كه ارتباط متقابل با دنياي خارجي را اقتضا مي كند، ارتباط با دنياي خارجي هم از لحاظ واردات و هم از لحاظ صادرات در بررسي احتمال ايجاد وابستگي اهميت پيدا مي كند. مي دانيم كه صادرات جزئي از تقاضاي كل براي توليدات داخلي به شمار مي رود و حاصل آن كسب درآمد ارزي براي كشور است كه پس از انتقال و تبديل به ريال مي تواند منشاء مخارج القايي و افزايش تكاثري درآمد ملي گردد. صادرات بويژه زماني كه با     مزيت هاي نسبي كشور در توليد آنها مطابقت داشته باشد راهي براي افزايش رفاه اقتصادي داخلي و استفاده بهينه از منابع است. هدايت منابع اقتصادي به توليد كالاهاي صادراتي از يك سو باعث تقسيم كار و تخصيص مي شود و از سوي ديگر توليد كنندگان داخلي را به بازار خارجي وابسته مي كند.

بنابراين در تجارت خارجي نوع ارتباط مهم است. اگر ارتباط به گونه اي ايجاد شود و نشو و نما يابد كه با كمترين خواست و آگاهي يا قدرت كنترل به ادغام در اقتصاد و بازار جهاني منتهي شود تجارت خارجي كشور را وابسته مي كند.

بسياري از كشورهاي روبه توسعه به تجارت با دنياي خارجي و بويژه تجارت با كشورهاي پيشرفته صنعتي وابسته اند و علت پابرجايي اين وابستگي از يك سو نياز آنها به دانش فني و امكانات عملي در بكارگيري آن در توليد داخلي و بخصوص توليد كالاهاي صادراتي و از سوي ديگر استفاده از مزيت كشور در توليد كالاها و خدمات است كه به صرفه جويي هاي مقياس و بازار وسيع فروش وابسته مي باشند.

لذا تك محصولي بودن از بارزترين اشكال وابستگي به تجارت خارجي است و در عوض كمترين وابستگي به كشورهايي بر مي گردد كه كالاهاي متنوع، عمدتاً از نوع صنعتي و با ارزش افزوده بالا صادر مي كنند.

 

 

فهرست مطالب تحقیق بررسی بازار سبزیجات خشک, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • فصل اول(طرح تحقيق)          ۱
  • هدف و ضرورت تحقيق         ۲
  • فرضيه ي تحقيق:    ۳
  • روش تحقيق:           ۳
  • فصل دوم(ادبيات تحقيق)        ۴
  • تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه           ۵
  • جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور           ۷
  • آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي  ۷
  • نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال                ۸
  • تعريف استراتژي    ۱۰
  • نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي  ۱۰
  • الف- استراتژي جايگزيني واردات         ۱۰
  • ب- استراتژي توسعه صادرات:              ۱۲
  • انواع استراتژي هاي رقابتي عام             ۱۳
  • رهبري در هزينه    ۱۵
  • تمايز محصول         ۱۶
  • تمركز (محدودنگري)             ۱۸
  • ميانه روي               ۲۰
  • تعريف بازاريابي:    ۲۲
  • استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار    ۲۳
  • ۱- استراتژي بازاريابي يكسان ۲۴
  • ۲- استراتژي بازاريابي تفكيكي               ۲۴
  • ۳- استراتژي بازاريابي تمركزي             ۲۵
  • ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار    ۲۶
  • تقسيم بندي بازار هاي بين المللي            ۲۹
  • استراتژي توسعه آميخته بازاريابي         ۳۰
  • آميخته محصول      ۳۱
  • اهميت قيمت در آميخته بازاريابي           ۳۴
  • آميخته تشويق و ترفيع            ۳۶
  • توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي        ۳۷
  • تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي ۳۸
  • ۱- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل      ۳۹
  • ۲- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل) ۴۹
  • ۳-  تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل          ۵۱
  • ۴- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي   ۵۳
  • ۵- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل                ۶۱
  • ۶- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل              ۶۸
  • فصل سوم (روش تحقيق)       ۷۲
  • تحول فرهنگي (با در نظر گرفتن اقتصاد):            ۷۴
  • بازار خارجي:          ۷۵
  • مصاحبه با خانم مهندس   مدير شهرك فناوري صنايع غذايي و بيو تكنولوژي شمالشرق:    ۷۷
  • فصل چهارم(تجزيه وتحليل داده ها)       ۸۰
  • ۱- صادركنندگان وتوليدگران سبزيجات خشك از دانش و فنون بازاريابي آگاهي لازم را دارند             ۸۱
  • ۲- سبزيجات خشك از كيفيت مناسب براي صادرات برخوردار مي باشند.            ۸۲
  • ۳- روشهاي نوين توليد سبزيجات خشك از سوي توليدكنندگان مورد استفاده قرارمي گيرد. ۸۳
  • فصل پنجم(نتيجه گيري و پيشنهادات)    ۸۴
  • پيشنهادات:               ۸۶
  • منابع و ماخذ         ۸۷

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق بررسی بازار سبزیجات خشک را به قیمت ۷۹۰۰ تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۸۲۳۳۳۰۷۰ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.


      مطالب مرتبط



فرستادن دیدگاه

تازه ترین مطالب

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت