تیر
۷
۱۳۹۸

دانلود تحقیق تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای خدماتی

بررسی ها و مطالعات نشان می دهد که افزایش تقاضای محصولات از سوی مشتریان به نسبت افزایش تولید کنندگان نیست این امر باعث به وجود آمدن رقابت شدید در افزایش م حصولات گردیده است و در نتیجه مشتری برای انجام خرید، انتخاب های گوناگونی دارد وبه راحتی به هر شرکتی وفادار نمی شود… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای خدماتی دنبال نمایید. این فایل شامل ۳۵ صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای خدماتی

 

 

مشخصات فایل تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای خدماتی

عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای خدماتی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : ۳۵
حجم فایل : ۲۷۴ کیلوبایت

بخشی از  تحقیق تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای خدماتی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

مدیریت ارتباط با مشتری، مجموعه ای گسترده از ابزارها، فناوری ها و فرآیندها است که با هدف ارتقاء سطح رابطه با مشتریان و به منظور افزایش فروش مورد استفاده قرار می گیرد. هر سازمانی که با مشتری سر و کار دارد، حتمأ سطحی از مدیریت ارتباط با مشتری را نیز داراست، اما برخی از سازمان ها در این زمینه جلو دار هستند. این سازمان ها با بهره گیری و استقرار انواع مفاهیم، روش ها و ابزارها مانند سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارزش بسیاری بیشتری از روابط خود با مشتریان خلق می نمایند. آرمسترانگ (۲۰۰۴) سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را به این صورت توصیف می کند: فرآیند کلی ایجاد و نگهداری رابطه با مشتریان سود آور از طریق ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و جلب رضایت بیشتر آنان (پایته و فرو، ۲۰۰۵).

در بازارهای بسیار رقابتی امروز، مصرف کنندگان با گزینه های بسیاری جهت انتخاب روبرو هستند. اصولا مصرف کننده محصولات یا خدماتی را انتخاب می کند که به او بیشترین ارزش را بدهد. شناخت سلسله نیازهای مصرف کننده و بر آوردن آنها به گونه ای دقیق و همچنین آگاهی از موقعیت شرکت در عرصه رقابت، حیاتی ترین معیار برای بقای شرکت ها در بازار رقایشی قلمداد می شود (ناظمی و وصال، ۱۳۸۶).

شرکت ها باید بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند و بهتر از رقبا نیازها و فرآیندهای خرید را درک کنند. شرکت ها آن زمان از مزیت رقابتی برخوردار می شوند که بتوانند با ارائه ارزشی برتر جایگاه خود را در بازار مورد نظر تثبیت کنند. این جایگاه بیانگر شیوه ای است که مصرف کنندگان درباره ویژگی های مهم محصول اخدمت می اندیشند. یعنی جایگاهی که آن محصول / خدمت در ذهن مصرف کننده در مقایسه با محصولات رقیب دارد (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۸۳). اگر یک سازمان بتواند محصول خدمت خود را نسبت به رقبا، به شکل مطلوبی در یک بازار خاص جای دهد، می تواند به سود آوری بالایی دست یابد که برای رسیدن به این کار ایجاد مزیت رقابتی ضروری به نظر می رسد که در این راستا، پژوهش حاضر به دنبال بررسی نقش مدیریت روابط با مشتری در کسب مزیت رقابتی در بازارهای رقابتی در سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی می باشد…

 

 

فهرست مطالب تحقیق تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای خدماتی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • چکیده
  • مقدمه
  • پیشینه پژوهش
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • رقابت و عوامل تأثیرگذار بر آن ‫
  • مزيت رقابتي
  • ديدگاههاي مزيت رقابتي
  • منشائهاي مزيت رقابتي
  • رويكردهاي ايجاد مزيت رقابتي
  • قابلیتهاي استراتژيك مزيت رقابتي
  • مزيت رقابتي دانش محور
  • چارچوب فرآيند
  • بازاریابی خدمات
  • خدمات
  • مديريت روابط با مشتري در بازارهاي خدماتي
  • نقش كلیدي مديريت روابط با مشتري در كسب مزيت رقابتي
  • بحث و نتیجه گیری
  • مراجع

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای خدماتی را به قیمت ۶۹۰۰ تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۸۲۳۳۳۰۷۰ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.


      مطالب مرتبط



فرستادن دیدگاه