0
0

دانلود طرح جابر شتر مرغ

719 بازدید

شترمرغ نوعی پرنده بی‌پرواز بومی آفریقا و نوشخوارکننده از راستهٔ سینه‌پهنان است. شترمرغ بزرگترین پرندهٔ زنده دنیاست و تخم آن نیز از هر پرنده زنده دیگری بزرگتر است.شترمرغ ظاهر منحصربه‌فردی دارد که آن را از پرندگان دیگر متمایز می‌کند. آنها با گردن و پاهای بلند خود قادرند با سرعت حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت بدوند که بالاترین سرعت زمینی در میان تمام پرنده‌هاست… ادامه این مطلب را در طرح جابر شتر مرغ دنبال نمائید, که توسط وب سایت فراپروژه تهیه و تنظیم گردیده است.

دانلود طرح جابر شتر مرغ

مشخصات فایل شتر مرغ

عنوان: شتر مرغ
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل :  1,45 مگابایت

بخشی از طرح جابر شتر مرغ را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

تاریخچه شتر مرغ

منشآ پیدایش شترمرغ در آفریقاست و این پرنده در اواخر دهه 1800 و اخیرآ در دهه 1900 به اروپا ، خاورمیانه ، آسیا ، استرالیا و آمریکا برده شده است . در اصل محصول قابل توجه شترمرغ پر آن بوده ، اما امروزه چرم با ارزش ترین محصول آن میباشد .عاملان صنعت شترمرغ در تمام این کشور ها از زیر گونه های شترمرغ بومی به عنوان گله پایه برای تولید مثل استفاده می کنند.

معمولی ترین شتر مرغ دورگه گردن سیاه جنوب آفریقاست که دارای ژن هایی از گردن قرمز شمال آفریقا ، گردن آبی جنوب آفریقا و نیز زیر گونه عربی که در حال حاضر منقرض شده است…

 

طرح جابر شتر مرغ شامل موارد زیر می باشد:

  • عکس جابربن حیان در مورد دونده پرخاصیت ( شتر مرغ )
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان دونده پرخاصیت ( شتر مرغ )
  • نتیجه گیری درباره طرح جابربن حیان دونده پرخاصیت ( شتر مرغ )
  • دفترکارنما درباره طرح جابر دونده پرخاصیت ( شتر مرغ )
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید طرح جابر شتر مرغ را به قیمت 3900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۹۷۳۶۶۱۴۶ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2785
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود طرح جابر شتر مرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.