0
0

دانلود پاورپوینت مدیریت اسناد و گزارش نویسی

942 بازدید

مدیریت اسناد چرخه حیات اسناد را در سازمانتان مدیریت می کند – اینکه چطور ایجاد می شوند، بازبینی شده و منتشر می شوند واینکه چطور نهایتا مرتب شده و نگهداری می شوند. هرچند واژه  «مدیریت» بر این امر تاکید دارد که اطلاعات از بالای  سازمان کنترل می شوند، اما یک سیستم مدیریت اسناد موثر باید فرهنگ سازمانی را که از آن استفاده می کنند منعکس نماید… ادامه این مطلب را در پاورپوینت مدیریت اسناد و گزارش نویسی دنبال نمایید. این فایل شامل 26 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت مدیریت اسناد و گزارش نویسی

 

 

 

مشخصات فایل مدیریت اسناد و گزارش نویسی

عنوان: مدیریت اسناد و گزارش نویسی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 26
حجم فایل :  2,12 مگابایت

بخشی از پاورپوینت مدیریت اسناد و گزارش نویسی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مدیریت اسناد(کلیات)

کسب و کارهای امروزی با چالش های بسیار زیادی نسبت به گذشته روبرو هستند. با تأثیر تکنولوژی بر کسب و کارهای جدید و پیشرفت روزانه آن، تقریبا تمام سازمان ها و کسب و کارها به دنبال گذراندن روزهای کاری خود به بهترین نحو هستند. یکی از بزرگترین آثار تکنولوژی های روز بر روی کسب و کارها حول از بین بردن و به حداقل رساندن استفاده از اسناد کاغذی است.

استفاده از کاغذ هزینه بالا و اتلاف را به همراه دارد، امنیت بسیار ضعیفی دارد و مسلما کاغذ جایی در آینده بازار جهانی نخواهد داشت. بسیاری از کسب و کارها تصور میکنند که نیازی به حذف کاغذ و اسناد کاغذی ندارند چرا که انجام این کار هیچگاه ساده و بی دردسر نبوده. چگونگی تبدیل اسناد کاغذی به اسناد الکترونیکی میتواند بسیار پیچیده و دشوار باشد؛ و هیچ چیز نمیتواند مانند یک سیستم مدیریت اسناد با طراحی خوب کارها را به پیش ببرد…

سیستم مدیریت اسناد چیست؟

سیستم مدیریت اسناد یا به اختصار DMS که کوتاه شده واژه Document Management System است سیستمی برای سهولت در مدیریت اسناد و فایل ها میباشد. به بیان ساده، واژه “سیستم مدیریت اسناد” به نرم افزاری اتلاق میشود که به شما اجازه ذخیره و پیگیری اسناد الکترونیکی را میدهد. در حالی که این اساسی ترین و سطحی ترین وظیفه سیستم مدیریت اسناد است، سیستم هایی نیز طراحی شده اند تا به صورت هوشمند ویژگی های متنوعی را در این زمینه به شما ارائه کنند…

 

 

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت مدیریت اسناد و گزارش نویسی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مدیریت اسناد(کلیات)
  • سیستم مدیریت اسناد چیست؟
  • نامه های اداری
  • انواع اسناد
  • حفاظت اسناد و مدارك
  • روش و ﻣﺪت ﻧﮕﻬﺪاری اﺳﻨﺎد ﻣﺎﻟﯽ و ﻃﺮﯾﻘﻪ ﻣﺤﻮ آنﻫﺎ
  • کدگذاری
  • سوالات

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت مدیریت اسناد و گزارش نویسی را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۹۷۳۶۶۱۴۶ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2726
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت مدیریت اسناد و گزارش نویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.