اسفند
۱۹
۱۳۹۷

دانلود تحقیق نقش مولفه های اثرگذار بسته بندی کالاهای صادراتی بر افزایش صادرات

بسته بندی از ابزارهای مهم بازاریابی در بعد ملی و بین المللی است که نقش کلیدی خود را در افزایش فروش، کاهش موجودی انبار و به حداکثر رساندن سود بنگاه های تولیدی و افزایش صادرات نشان داده است. بنگاههای اقتصادی برای تقویت قدرت رقابت خود در بازارهای داخلی و خارجی، از چند دهه گذشته به موضوع بسته بندی توجه دارند و از طراحی، گرافیک، رنگ ها و … ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق نقش مولفه های اثرگذار بسته بندی کالاهای صادراتی بر افزایش صادرات دنبال نمایید. این فایل شامل ۷۱ صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق نقش مولفه های اثرگذار بسته بندی کالاهای صادراتی بر افزایش صادرات

 

 

 

مشخصات فایل نقش مولفه های اثرگذار بسته بندی کالاهای صادراتی بر افزایش صادرات

عنوان: نقش مولفه های اثرگذار بسته بندی کالاهای صادراتی بر افزایش صادرات
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : ۷۱
حجم فایل : ۳۵۲ کیلوبایت

بخشی از  تحقیق نقش مولفه های اثرگذار بسته بندی کالاهای صادراتی بر افزایش صادرات را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

با افزایش جمعیت ، رشد تکنولوژی و افزایش سطح استانداردهای زندگی در جوامع امروزی ، مصرف محصولات با محتوای بسته بندی های کوچک افزایش یافته است. جامعه مصرفی نیازمند محصولاتی با سایزها و بسته بندی های متفاوت بوده و اهمیت صنعت بسته بندی به تدریج برای بنگاه ها و برنامه ریزان اقتصادی در حال آشکار شدن است. در بیشتر موارد شاهد هستیم که محصولات بدون بسته بندی یا با بسته بندی های نامناسب در بازار عرضه شده یا به صورت فله ای با بسته بندی های نامناسب و با قیمت های ناچیز به بازرگانان خارجی فروخته می‌شوند. این محصولات بعد از انتقال به خارج و انجام بسته بندی های مناسب بر روی آنان، با ارزش افزوده بالا و با قیمت های چند برابری و به اسم و برند همان کشورها به بازار کشورهای دیگر عرضه می شوند و این کار ضمن برندسازی برای آن کشورها، تجارت آن ها را هم توسعه می‌دهد و این نشان دهنده رابطه مستقیم توسعه صنعت بسته بندی با رشد و توسعه تجاری کشورهاست. حال با مشخص شدن رابطه مستقیم بین توسعه صنعت بسته بندی و رشد و توسعه تجاری کشورها این سئوال مطرح است که برای توسعه صنعت بسته بندی چه اقداماتی باید انجام داد؟…

سطح بسته بندی

در رابطه با سطح بسته بندی، می توان آن را به سه سطح تقسیم کرد: بسته بندی اولیه که تماس مستقیم با محصول دارد، بسته بندی ثانویه شامل چندین بسته بندی اولیه می شود که استحکام لازم را برای انبارداری محصول فراهم می آوردو بسته بندی نهایی هم شامل چندین بسته بندی ثانویه بوده و وظیفه آن نگهداری بسته بندی های ثانویه در طول فرآیند توزیع است. بسته بندی به صورت های مختلفی از قبیل چوبی، شیشه ای، کاغذی، فلزی، پلاستیکی و … انجام می شود و هر روز شکل نوینی از بسته بندی ابداع می شود که از جمله آن می توان به موارد مشروح زیر اشاره کرد:

بسته بندی انعطاف پذیرکه به خاطر انعطاف پذیری جا و وزن کمتری را نسبت به بسته بندی های مشابه  می گیرند و می توان تصاویر دلخواه از محصول را بر روی آن چاپ کرد. بسته­ بندی با اتمسفر اصلاح شدهکه در آن هوای داخل بسته تخلیه شده با هوای اصلاح شده جایگزین   می­شود و برای افزایش حفاظت از محصول یا گسترش طول عمر آن بدون استفاده از مواد نگهدارنده استفاده می شود…

 

 

 

فهرست مطالب تحقیق نقش مولفه های اثرگذار بسته بندی کالاهای صادراتی بر افزایش صادرات, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

 

  • فصل اول: کلیات تحقیق         
  • ۱-۱ مقدمه
  • ۱-۲ سطح بسته بندی
  • ۱-۳ اهمیت بسته بندی
  • فصل دوم: بسته بندی و ارزیابی تأثیر آن              
  • ۲-۱ بسته بندی
  • ۲-۱-۱ اهداف بسته‌بندی
  • ۲-۱-۲ طراحی بسته‌بندی در دنیای امروز
  • ۲-۱-۳ عوامل مؤثر بر بسته‌بندی
  • ۲-۱-۴ انواع بسته‌بندی
  • ۲-۲ کارتن بسته‌بندی
  • ۲-۳ انواع جعبه‌ها
  • ۲-۴ ويژگي هاي بسته بندي مطلوب
  • ۲-۵ اهمیت بسته بندی محصولات در بازار
  • ۲-۶ طراحی و بسته بندی کالا
  • ۲-۶-۱ طراحی بسته ‌بندی و اهمیت رنگ در آن
  • ۲-۶-۲ مفهوم رنگ سفید در طراحی بسته‌بندی
  • ۲-۶-۳ مفهوم رنگ سیاه در طراحی بسته‌بندی
  • ۲-۶-۴ مفهوم رنگ آبی در طراحی بسته‌بندی
  • ۲-۷ طراحی گرافیک بسته بندی
  • ۲-۸ بررسی رنگ در بسته بندی و ارتباط آن با فروش
  • ۲-۹ بررسی سمت راست یا سمت چپ بودن تصویر و ارتباط آن با فروش
  • ۲-۱۰ بررسی خلاقیت گرافیکی در بسته بندی و ارتباط آن با فروش
  • فصل سوم: نگاهی به نقش بسته بندی در صادرات              
  • ۳-۱ نقش بسته بندی در توسعه صادرات
  • ۳-۲ معرفی رعایت الزامات مهم در صادرات بسته بندی
  • ۳-۳ ویژگی های بسته بندی صادراتی کالا
  • ۳-۴ ضرورت صنعت بسته ‎بندی
  • ۳-۵ بسته بندی و تولید کننده گان
  • ۳-۶ بسته بندی و مصرف کننده گان
  • ۳-۷ بسته بندی و محیط زیست
  • ۳-۸ بسته بندی و حمل و نقل
  • ۳-۹ گرافیک بسته بندی
  • ۳-۱۰ نقش و میزان تاثیر گذاری بسته بندی در اقتصاد مقاومتی
  • فصل چهارم: بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران       
  • ۴-۱ بررسی سهم بسته بندی فعالیتهای مختف صنعتی ایران
  • ۴-۲ پیشینه تحقیقات انجام شده
  • ۴-۳ تحلیل یافته ها
  • فصل پنجم: نتیجه گیری         
  • ۵-۱ نتیجه گیری
  • ۵-۲ مشکلات
  • ۵-۳ پیشنهادات
  • منابع و مأخذ

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق نقش مولفه های اثرگذار بسته بندی کالاهای صادراتی بر افزایش صادرات را به قیمت ۱۲۹۰۰ تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۹۷۳۶۶۱۴۶ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.


      مطالب مرتبط



فرستادن دیدگاه

تازه ترین مطالب

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت