0
0

دانلود فرایند مشاوره عقب ماندگی ذهنی

857 بازدید

عقب ماندگی ذهنی اختلالی است كه با عملكرد هوشی زیر حد طبیعی و اختلال در مهارتهای انطباقی مشخص می گردد. سن شروع عقب ماندگی ذهنی زیر 18 سال است و منظور از مهارتهای انطباقی انجام كارهای است كه در هر سن خاص به طور معمول از فرد انتظار می رود… در ادامه شما با فرایند مشاوره عقب ماندگی ذهنی آشنا خواهید شد که توسط فراپروژه تهیه و تنظیم گردیده است. این فایل شامل 8 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

فرایند مشاوره عقب ماندگی ذهنی

 

 

مشخصات فایل فرایند مشاوره عقب ماندگی ذهنی

عنوان: فرایند مشاوره عقب ماندگی ذهنی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 8
حجم فایل :  19 کیلوبایت

بخشی از فرایند مشاوره عقب ماندگی ذهنی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

م.م،خانمی است 30 ساله ، سفید پوست ،کوتاه قد ،مجرد،با ظاهر و حالت تیز و زیرکی وارد اتاق کنفرانس می شود. موهای قهوه ای و صاف وی به طور نامنظم کوتاه شد؛لباسهای بی تناسب شامل جین آبی و ژاکت بِژ بر تن کرده که تصویر یک دانشجو را به ذهن متبادر می کند. خیره به چشمان مصاحبه گر نگاه می کند و مصاحبه گر از پشت میز کنفرانس که وی و پنج تن از دستیاران دور آن نشسته اند بلند می شود و به سوی او گام بر می دارد. بیمار به مصاحبه گر می رسد و با وی دست می دهد.

  • م: اسم من دکتر”O” ست. و مدیر این درمانگاه سرپایی هستم . شما (م.م) هستید؟ لطفاً بنشینید. به شما گفته شده موضوع این دیدار چیه؟

ب: (با حالت سیخ روی صندلی می نشیند،شانه هایش را عقب می دهد ، سرش را با نخوت بالا می گیرد، و با نگاهی نافذ در چشمهای مصاحبه گر خیره می شود)آره ، می دونم شما می خواید یه مشت سوال ازم بکنید آخرشم چند تا نصیحت!

  • م: (صندلیش را نزدیکتر می کنه تا در صورت لزوم برای دادن اطمینان خاطر بتوانه بازوی او را لمس کنه) خب، این یه کنفرانس هفتگی با دستیاران است. هر دفعه ما یکی از مریضهای درمانگاهمونو دعوت می کنیم تا پیشرفت شود ببینیم.مریض امروز ما شما هستید.صحبت کردن جلوی جمع شما رو ناراحت می کنه؟

در صورت تمایل شما می توانید فرایند مشاوره عقب ماندگی ذهنی را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2198
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود فرایند مشاوره عقب ماندگی ذهنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.