0
0

دانلود پاورپوینت مراقبت های بعد از جراحی باز قلب

611 بازدید

معمولا پس از جراحی باز قلب با توجه به برش قفسه سینه شامل پوست و عضله ها و استخوان هاو سایر اجزائ آناتو میک دیواره سینه بمدت چند هفته تا چند ماه دراین ناحیه گاهی درد های شدیدی بخصوص با تغییر وضعیت یا فشار روی این قسمت ها و یا در تنفس عمیق حس می شود… ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در  پاورپوینت مراقبت های بعد از جراحی باز قلب دنبال نمایید. این فایل شامل 11 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت مراقبت های بعد از جراحی باز قلب

 

مشخصات فایل مراقبت های بعد از جراحی باز قلب

عنوان: مراقبت های بعد از جراحی باز قلب
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 11
حجم فایل :  758 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت مراقبت های بعد از جراحی باز قلب را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

دردهای پس ازجراحی

نکته مهم: تقریبا در همه جراحی های باز قلب نوع CABG از شریان داخلی پستان چپ جهت پیوند به رگ های قلب استفاده می شود (علاوه بر استفاده از ورید های پا) این عمل باعث می شود که روی کل پستان چپ و بالای آن بیمار احساس سنگینی ،کرختی،خواب رفتگی،گزگز شدن، مور مور شدن نمایید.این احساس می تواند برای مدت ها باقی بماند.

مراقبت از زخم

محل برش جراحی در ناحیه سینه  وهم چنین زخم های ساق پا مستعد عفونت هستند. برای پیشگیری از عفونت ضرورت دارد محل جراحی حدالامکان خشک و تمیز نگهد اشته شود ،ازخاراندن زخم اجتناب نمایید .چون سبب آسیب دیدن و عفونی شدن زخم می شود.از مالیدن هر گونه پماد و پودر و لوسیون روی ناحیه زخم خودداری شود .بخیه های محل عمل ده روز پس از جراحی کشیده می شوند(مگر اینکه بخیه ها قابل جذب باشند) برای پیشگیری از تورم و ادم ساق پا توصیه می شود با قرار دادن یک بالش کوچک یا میز کوتاه پای عمل شده را کمی بالاتر از بدن نگهدارید…

 

فهرست مطالب پاورپوینت مراقبت های بعد از جراحی باز قلب , در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • دردهای پس ازجراحی
  • مراقبت از زخم
  • خواب و استراحت
  • فعالیت و ورزش
  • ورزش کردن پس از جراحی قلب مفید است یا مضر؟

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت مراقبت های بعد از جراحی باز قلب را به قیمت 4000 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2050
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت مراقبت های بعد از جراحی باز قلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.