0
0

دانلود پاورپوینت اختلال کابوس

631 بازدید

کابوس یا کابوس شبانه، یکی از اختلالات خواب است که در دانش خواب‌شناسی یا روان‌شناسی خواب مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد. کابوس یک رویای وحشتناک و ناخوشایند است که دستگاه عصبی شخص را تحریک می‌کند… ادامه این مطلب مفید را در پاورپوینت اختلال کابوس دنبال نمایید. این فایل شامل 23 اسلاید و در قالب powerpoint می باشد.

پاورپوینت اختلال کابوس

مشخصات فایل اختلال کابوس

عنوان: اختلال کابوس
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 23
حجم فایل :  2,32 مگابایت

بخشی از پاورپوینت اختلال کابوس را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

معرفی

اختلال کابوس شبانه (Night mare) بصورت رویاهای روشن و ترسناکی است که بتدریج اضطراب ناشی از ان زیاد شده و شخص نهایتا هراسان از خواب بیدار می شود . بدنبال بیدار شدن شخص سرعت هوشیار و آگاه به زمان و مکان است . این اختلال برخلاف اختلال وحشت شبانه (Sleep terror) همراه با یاد آوری دقیق محتوای رویا بعد از بیدار شدن است…

نشانه ها

پزشکان به این حالت نابهنجاری های خواب می‌گویند -نوعی اختلال خواب که که شامل تجربیات نامطلوب می‌شود و در طی خواب  و یا زمان خوابیدن  و یا بیدار شدن بروز میکند .معمولا کابوس های شبانه در مرحله‌ای از خواب بروز میکنند که با حرکات سریع چشمان همراه  است .(REM)

شما در طی شب 4 تا 6 سیکل خواب را تجربه میکنید و حدود 90 دقیقه طول میکشد تا مراحل خواب را طی کنید .ممکن است مرحله خواب رم از چندین دقیقه در سیکل اول تا یک ساعت در آخرین سیکل ادامه یابد .احتمال بروز کابوس در نیمه دوم این سیکل تا نیمه نهایی و آخرین آن وجود دارد…

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت اختلال کابوس, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • معرفی
  • نشانه ها
  • علل
  • پیامدهای مورد نظر
  • آزمایشات و تشخیص بیماری
  • درمان
  • نتیجه گیری

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت اختلال کابوس را به قیمت 14900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1142
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت اختلال کابوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.