0
0

دانلود مقاله power test

636 بازدید

هدف از انجام اين تست‌ها و آزمايشات عبارت است از : الف ) ايجاد يك استاندارد ارزش يابي (آديت) موتورها براي بررسي كيفي (ميزان توان- گشتاور مصرف ويژه سوخت و ساير پارامترهاي تعريف شده).ب ) ايجاد روش مشخص براي شناسايي و كشف ايرادات موجود در … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در مقاله power test دنبال نمایید. این فایل شامل 16 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

مقاله power test

مشخصات فایل power test

عنوان: power test
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 16
حجم فایل : 28 کیلوبایت

بخشی از  مقاله power test را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

هدف از انجام اين تست‌ها و آزمايشات عبارت است از :

الف ) ايجاد يك استاندارد ارزش يابي (آديت) موتورها براي بررسي كيفي (ميزان توان- گشتاور مصرف ويژه سوخت و ساير پارامترهاي تعريف شده).

ب ) ايجاد روش مشخص براي شناسايي و كشف ايرادات موجود در موتورها (مخصوصاً ايرادات مهم) كلية موتورهاي توليدي و مورد استفاده سطح ايران خودرو را مي‌توان براي انجام اين تست مورد استفاده قرار داد.

قبل از انجام تست Performance بايد يك سري آزمايشات و تست  هاي ديگر بر روي موتور انجام شود.

اين مراحل به شكل زير است:

1) آديت موتورها : ارزش‌يابي و بازبيني دوره‌اي از موتورها، در حقيقت انتخاب از بين موتورهاي توليدي و تأئيد شده مي‌باشد. پس از آزمون عملكرد جهت شناسايي ميزان انطباق با تعاريف و مشخصات فني موتور و كشف معايب احتمالي آن از جمله معايب قطعه – مونتاژ موتور – تست نهايي و اشكالات اپراتور مي‌باشد.

2) HOT Test :

كنترل كلي موتورها البته در حالت روشن كه پس از مونتاژ موتور در انتهاي خط توليد صورت مي‌گيرد ( موتور بايد بدون بار باشد)

در اين تست ابتدا مدارهاي آب، سوخت ، برق وگازهاي خروجي از موتور را وصل مي‌كنيم.

پس سطح روغن تزريقي به موتور را چك مي‌كنيم وهواگيري از مدار آب را انجام مي‌دهيم و اتصالات سوخت رساني را براي جلوگيري از نشتي بنزين بررسي مي‌كنيم.

موتور را روشن كرده و به دور 1750 rpm مي رسانند. (فشار روغن موتور نبايد در اين حالت از 2.5 bar بيشتر شود) . براي مدتي كه موتور در دور 1750 rpm كار مي‌كند شرايطش پايدار مي گردد.

سپس دور موتور را به 2500 rpm مي‌رسانيم. در اين حالت ميزان فشار روغن و دماي روغن را بدست بياوريم. هم چنين از طريق كامپيوتر مي‌توانيم دماي آب ورودي به موتور و دماي آب خروجي از رادياتور را نيز اندازه بگيريم. در HOT Test علاوه بر اين موارد بايد صداي غيرعادي موتورها اعم از knock و ارتعاشات اضافي ونويزها و هم چنين حركت منظم موتور را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. سپس اتصالات مربوط به سيستم روغن موتور اعم از اتصال لوله روغن بر روي بلوك سيلندر-اتصال لوله گيج – اتصال فيلتر روغن – اتصال پيچ تخليه روغن – اتصال كاسه نمد ميل سوپاپ و اتصال كاسه نمد انتهاي ميل لنگ چك مي‌شود.

هيچ گونه روغني نبايد در منيفولد هوا و اگزوز مشخص شود. هر گونه نشتي احتمالي روغن را در چهار طرف موتور بررسي مي‌كنيم. حال نوبت به اتصالات مدار آب موتور است كه شامل بررسي لوله هاي آب اتصال لوله آب به بلوك سيلندر و سرسيلندر اتصال سه راهي آب – اتصال لوله هواگيري آب – اتصال مربوط به واحد ارسال كننده دماي آب و نسور دماي آب است و دسته آخر هم بايد اتصالات مربوط به سيستم سوخت رساني كه خيلي مهم است را چك كنيم.

مرحله بعدي

3) Running in

اين تست كه در حقيقت تست آبندي موتور است و قبل از تست Performance انجام مي‌شود. اين تست داراي مراحل زير است كه نشان داده شده است.

در ابتدا موتور در حالت بدون بار (يعني دريچه تراتل كاملاً بسته ) در دور 1000rpm به مدت 30 دقيقه كار مي‌كند .

بعد از اين مرحله بايد روغن موتور را به طور كامل عوض كنيم.

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید مقاله power test را به قیمت 12500 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=9133
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود مقاله power test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.