0
0

دانلود پاورپوینت بلاگرها و تراول بلاگرها

708 بازدید

این شغل بهترین انتخاب برای کسانی است که عاشق سفرند و یک جا بند نمی‌شوند. یک بلاگر سفر خودش رئیس خودش است، تجربیات سفرش را می‌نویسد، با دیگران به اشتراک می‌گذارد و از این طریق کسب درآمد می‌کند و دنیا را زیر پا می‌گذارد… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت بلاگرها و تراول بلاگرها دنبال نمایید. این فایل شامل 41 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت بلاگرها و تراول بلاگرها

مشخصات فایل بلاگرها و تراول بلاگرها

عنوان: بلاگرها و تراول بلاگرها
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 41
حجم فایل :  13,7 مگابایت

بخشی از پاورپوینت بلاگرها و تراول بلاگرها را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

مقدمه

این شغل بهترین انتخاب برای کسانی است که عاشق سفرند و یک جا بند نمی‌شوند. یک بلاگر سفر خودش رئیس خودش است، تجربیات سفرش را می‌نویسد، با دیگران به اشتراک می‌گذارد و از این طریق کسب درآمد می‌کند و دنیا را زیر پا می‌گذارد. لابد با خودتان می‌گویید چقدر رویایی و هیجان انگیز! درست است ولی همان‌طور که می‌دانید این روزها بازار بلاگ نویس‌ها حسابی داغ است. روز به روز تعداد بلاگرهای سفر بیشتر می‌شود و هزاران سایت و وبلاگ ایجاد می‌شود. برای این که به قسمت رویایی ماجرا برسید باید حرفی برای گفتن داشته باشید. باید بتوانید وجه تمایزی برای وبلاگ و سفرنامه نویسی‌تان ایجاد کنید تا وبلاگ نویسی موفق و حرفه‌ای شوید. در این مقاله سعی کردیم خلاصه‌ای از تعدادی نکات مهم و کلیدی را بیاوریم تا به کمک آن‌ها بتوانید بلاگر سفر موفقی شوید.

انتخاب نام مناسب:

یک بلاگر سفر برای انتخاب نام وبلاگ خود باید به بلند مدت فکر کند و فرض را بر این بگذارد که چند سال قرار است آن‌جا بنویسد. نام وبلاگ نباید خیلی بلند باشد و باید طوری باشد که نشان بدهد شما قرار است درباره چه چیزی صحبت کنید. یکی از بهترین شیوه‌ها برای تبلیغات و جذب مخاطب تبلیغ دهان به دهان است، پس باید نام وبلاگتان را طوری انتخاب کنید که در ذهن افراد برای معرفی بماند. از انتخاب کلمات کلیشه‌ای که قبلا بارها استفاده شده‌اند پرهیز کنید.

پیدا کردن سبک نویسندگی خود:

یک بلاگر سفر حرفه‌ای به زبان خودش با مخاطب حرف می‌زند و با سبک منحصر به خود می‌نویسد. این هم فقط با نوشتن مدام، تمرین و تکرار میسر می‌شود. آن قدر بنویسید تا بالاخره بفهمید سبک نویسندگی شما چیست، مخاطب شما با چه چیزی بهتر ارتباط برقرار می‌کند و چه چیزی را بیشتر دوست دارد. یکی از مواردی که باعث می‌شود مخاطب از سایت و بلاگ شما برود و دیگر باز نگردد، کلیشه‌ای بودن محتوا است. برای جذب مخاطب باید نحوه روایت شما بدیع باشد.

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت بلاگرها و تراول بلاگرها را به قیمت 18900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=8753
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت بلاگرها و تراول بلاگرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.