0
0

دانلود پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت

639 بازدید

امروزه سیستم های حسابداری مدیریت که به مدیران سازمانها در فرآیند تصمیم گیری کمک شایانی می کنند، آنچنان اهمیت یافته اند که درهر سازمانی به عنوان یک سیستم اطلاعاتی بسیار با اهمیت بشمار می روند؛ لازمه داشتن یک سیستم … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت دنبال نمایید. این فایل شامل 19 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت

مشخصات فایل سیستم های حسابداری مدیریت

عنوان: سیستم های حسابداری مدیریت
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 19
حجم فایل :  463 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

اسلاید چهارم

مقدمه

™در سال­های اخیر، در کتب و مقالات به دوره گذار در حسابداری مدیریت به کرّات اشاره شده­است. به اعتقاد کاپلان و جانسون (1987)، حسابداری مدیریت تا اوایل قرن بیستم تغییری را تجربه نکرد و از هدف اصلی خود یعنی تهیه گزارش­های مالی و غیرمالی جهت تصمیم­گیری مدیران مغفول ماند. اما رفته­رفته و شاید در پاسخ به این انتقادها، برخی تکنیک‏های بدیع حسابداری مدیریت در تعدادی از صنایع ارائه گردید. جانسون و کاپلان معتقدند که با توجه به اینکه سال­های 1825 تا 1925 دوره اوج شکوفائی حسابداری مدیریت است، اما تکنیک و روش جدیدی در این دوره ظهور نکرده است (ویکراماسینگ و آلاواتاج، 1397). رایج­ترین تکنیک­های مطرح شده در این دوره، عبارتند از تکنیک‏های مبتنی بر فعالیت، حسابداری مدیریت استراتژیک و کارت امتیازی متوازن این تکنیک‏ها برای پشتیبانی از تکنولوژی‏های مدرن و فرایندهای مدیریتی طراحی شده­اند؛ از جمله این تکنیک­ها می­توان به مدیریت کیفیت جامع، سیستم‏های تولید به­هنگام و یافتن یا خلق مزیت رقابتی برای رفع چالش­های رقابت بین­المللی اشاره کرد.

اسلاید پنجم

مروری بر سیر تاریخی نوآوری‏های حسابداری مدیریت

™جامعه بین­المللی حسابداران در سال 1998 میلادی، حسابداری مدیریت را قبل از 1950 به عنوان یک فعالیت فنی معرفی کردند که برای دنبال نمودن اهداف سازمانی الزامی است و غالباً به سمت تعیین بهای تولید گرایش داشتند. فن‏آوری تولید با تولید از طریق یک سری فرایندهای ناهمگون، تقریباً ساده می­باشد. بهای نیروی کار و مواد،    به­راحتی قابل شناسایی بوده و فرایند تولید اساساً تحت چابکی عملیات دستی می­باشد. بنابراین نیروی کار مستقیم، یک مبنای طبیعی را برای تعیین سربار بر محصولات فردی ارائه می­نماید. بهای تولید با کنترل بودجه و مسائل مالی فرایندهای تولید تکمیل می­شود

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت را به قیمت 13500 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=7329
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.