0
0

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب زخم داوود

698 بازدید

فلسطین کشوری است که نام آن همواره یادآور حقی است که غصب شده و خون‌هایی که به ناحق ریخته شده است. مردمی که با اجبار از کشور خود رانده شده‌اند و حالا بسیاری از آنان تبدیل به مبارزانی شدند که هرروز برای بازگشت به آب و خاک اجدادی خود می‌جنگند… ادامه این مطلب را در پاورپوینت خلاصه کتاب زخم داوود دنبال نمایید. این فایل شامل 21 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت خلاصه کتاب زخم داوود

 

مشخصات فایل خلاصه کتاب زخم داوود

عنوان: خلاصه کتاب زخم داوود
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 21
حجم فایل :  467 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت خلاصه کتاب زخم داوود را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

  • شخصیت اصلی کتاب دختری به نام «امل» است که در خانواده‌ای فلسطینی متولد می‌شود و کودکی او مصادف می‌شود با حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی و اجبار فلسطینیان به زندگی در اردوگاه‌های آوارگان. او در ادامه مسیر زندگیش والدین خود را از دست می‌دهد ولی به خاطر استعداد خوبش می‌تواند فرصتی برای ادامه تحصیل در آمریکا پیدا کند و سال‌ها بعد، دوباره به اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی بازگردد تا بتواند به مردم کشورش کمک کند.
  • امل، دو برادر دارد که یکی از آن‌ها جز حلقه اصلی مبارزان فلسطینی شده است و دیگری که در بچگی گم شده حالا تبدیل به سربازی یهودی شده است که در ارتش اسرائیل خدمت می‌کند و گره داستان در دیدار دوباره این برادر گم‌شده با برادر و خواهرش باز می‌شود.
  • سوزان ابوالهوی نویسنده کتاب برای روایت داستان خود خانواده‌ای فلسطینی را به عنوان نمادی از مردم فلسطین در نظر می‌گیرد و با بیان حوادث پیش آمده برای چهار نسل از این خانواده در واقع تاریخ فلسطین را از آغاز اشغال توسط ارتش صهیونیستی تا روزهای سخت زندگی در اردوگاه‌های آوارگان ترسیم می‌کند.

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت خلاصه کتاب زخم داوود را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=5206
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب زخم داوود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.