0
0

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب ابووصال

835 بازدید

کتاب ابووصال روایت زندگی طلبه دانشجوی شهید مدافع حرم “محمدرضا دهقان امیری ” به قلم ساده و شیوای خانم محدثه علیجان زاده روشن می باشد. این کتاب مجموعه خاطرات خانواده و دوستان شهید بزرگوار از دوران کودکی تا شهادت ایشان و… ادامه این مطلب را در پاورپوینت خلاصه کتاب ابووصال دنبال نمایید. این فایل شامل 10 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است

پاورپوینت خلاصه کتاب ابووصال

 

 

مشخصات فایل خلاصه کتاب ابووصال

عنوان: خلاصه کتاب ابووصال
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 10
حجم فایل :  714 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت خلاصه کتاب ابووصال را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

کتاب ابووصال روایت زندگی طلبه دانشجوی شهید مدافع حرم “محمدرضا دهقان امیری ” به قلم ساده و شیوای خانم محدثه علیجان زاده روشن می باشد. این کتاب مجموعه خاطرات خانواده و دوستان شهید بزرگوار از دوران کودکی تا شهادت ایشان و برخی کرامات ایشان پس از شهادت را شامل می شود.

  • بخشی از کتاب:
  • عاشق امام حسین (علیه السلام) بود. تا اسمش را می شنید منقلب میشد، شور حسینی همیشه در وجودش شعله ور بود. طوری که خواهرش به او گفت که عاشق شده ای؟ او جواب داد: عشق فقط یک کلام / حسین علیه السلام. (نقل از مادر شهید)

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت خلاصه کتاب ابووصال را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=5187
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب ابووصال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.