0
0

دانلود پاورپوینت فروشگاه های تجهیزات پزشکی

833 بازدید

محصولات تجهیزات پزشکی ایرانی بر اساس ضوابط و استانداردهای اتحادیه اروپایی تولید می‌شود بطوری که کیفیت محصولات، نیروی کار متخصص، دسترسی به تکنولوژی‌های روز دنیا و پائین بودن قیمت تمام شده محصولات نسبت به کشورهای اروپایی از جمله…در این مطلب به شرکت هایی که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت دارند پرداخته شده است, پیشنهاد می کنیم پاورپوینت فروشگاه های تجهیزات پزشکی را دنبال نمایید. این فایل شامل 26 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت فروشگاه های تجهیزات پزشکی

 

 

مشخصات فایل فروشگاه های تجهیزات پزشکی

عنوان: فروشگاه های تجهیزات پزشکی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 26
حجم فایل :  4,86 مگابایت

بخشی از پاورپوینت فروشگاه های تجهیزات پزشکی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

شرکت تجهیزات  پزشکی پارس

شرکت تجهیزات پزشکی پارس پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و به منظور فراهم آوردن سرویس و خدمات پس از فروش دستگاههای پزشکی توشیبا در ایران و توسط مدیران و مهندسین با سابقه در همین زمینه پا به عرصه وجود گذاشت.

رکت تجهیزات پزشکی پارس همچنین یکی از اولین شرکتهای وارد کننده و سرویس دهنده سیستم های سی تی اسکن در ایران بوده و تاکنون بالغ بر سیصد و چهل سیستم سی تی اسکن توشیبا ظرف بیست و هشت سال گذشته در ایران وارد و با پوشش کامل خدمات پشتیبانی به جامعه پزشکی ایران خدمت نموده است.

شرکت تجهیزات پزشکی پارس در هر دو زمان متفاوت قبل و بعد از رفع تحریم های اقتصادی در ایران با کمک کمپانی توشیبا و موسسات مالی داخلی و خارجی فعالیت های کلینیکی و یا بیمارستانی به همراه تشخیص پزشکی دارای امکانات سرمایه گذاری و شرکت با بخشهای خصوصی و یا دولتی در زمینه دستگاههای پیشرفته پزشکی نظیر سی تی اسکن، Mri، انژیوگرافی، سونوگرافی توشیبا و ….. را داشته و تا به امروز عرضه می کند.

شركت توليدي بازرگاني نيك رهنما کار

نمونه محصولات

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت فروشگاه های تجهیزات پزشکی را به قیمت 8900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=5025
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت فروشگاه های تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.