0
0

دانلود تحقیق مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان

601 بازدید

حرفه وكالت از زماني پديد آمده كه افراد از استعمال زور جهت حل اختلافات خود صرفنظر كرده اند قوانين چه مفصل باشند و چه مختصر داراي نكات مهم و پيچيدهاي هستند. تمام روابط حقوقي مردم را طي فرمول ها و مواد قانوني نمي توان پيش بيني نمود هر مورديد…پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان دنبال نمایید. این فایل شامل 41 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان

 

 

مشخصات فایل مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان

عنوان: مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 41
حجم فایل : 65 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

خاستگاه وكالت و تباني در آن در حقوق ايران و انگليس

حرفه وكالت از زماني پديد آمده كه افراد از استعمال زور جهت حل اختلافات خود صرفنظر كرده اند قوانين چه مفصل باشند و چه مختصر داراي نكات مهم و پيچيدهاي هستند.

تمام روابط حقوقي مردم را طي فرمول ها و مواد قانوني نمي توان پيش بيني نمود هر موردي هم كه متن قانوني وجود داشته باشد به خودي خود حل اختلاف را نمي نمايد بلكه احتياج بنظر يك نفر قاضي دارد و اوست كه بايد قانون را با حقيقت وفق دهد.

لذا همانطور كه در حقوق انگليس و كامن لا گفته شده است هر جا يك قاضي باشد وجود دو وكيل ضروري است.
احتياط قبلي : هر مدعي منفعت خود را با حق و حقوق خويش را با حق واقعي اشتباه مي كند.  با وجدان ترين مدعيان در موردي كه اخلاق و وجدان با منافع شخصي وي اصطكاك پيدا مي كند از آن ها چشم پوشي مي نمايد. بنا بر اين بسيار مفيد است كه احتياطات لازمه در نظر گرفته شود كه قاضي از اشتباهاتي چو مرافعه و زد و بند وكلا با يكديگر يا با طرف هاي دعوا آگاه شوند و دادخواهان با حسن نيت باجراي صحيح عدالت كمك نمايند.
از اين رو بهترين راه اين است كه ميان دادخواهان و قضات افرادي باشند كه شغلشان دفاع از منافع اصحاب دعوي بوده ضمناً به پاكي و نازك بيني و دارا بودن دقت وجداني معروف باشند.

آن چه گفته شد تنها دليل به وجودآمدن صنف وكلا نيست و باعث ايجاد شغل شريف وكالت فقط علت فوق نگرديده است  اصحاب دعوي هر چه با وجدان تر و دقيق تر باشند ضرورت مداخله وكلا در امر دادرسي زيادتر احساس مي گردد.

اگر كسي علت مراجعه مدعي را بدفتر كار وكيل سئوال كند بايد بداند كه از موقع مراجعه او به وكيل تا طرح دعوي در دادگاه چه اشكالاتي وجود دارد تا بتواند پاسخ خود را درك كند.تشريح موارد ابهام، توضيح نسبت بدعوي، انتخاب اسناد و مدارك و بحث درباره دلايل ادعا همه از وظايف وكيل مي باشند.نام اين اعمال را در اصطلاح حقوقي بيان قراردادها و بحث درباره كيفيات دعوي را مباحثه حقوقي مي خوانند و حقيتا اگر كسي به عنوان وكيل ظيفه بيان قراردادها و مباحثه حقوقي را به عهده نگيرد و قضات ناگزير باشند مستقيماً با اصحاب دعوي ارتباط پيدا كنند كارشان فوق العاده مشكل و طاقت فرسا است.  علاوه بر آن چه گفته شد مداخله وكلا در دعاوي از نظر روانشناسي تاثير عميقي دارد.

 

فهرست مطالب تحقیق مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • خاستگاه وكالت و تباني در آن در حقوق ايران و انگليس
  • جايگاه تباني در مباحث مربوط به نقض تعهدات وكيل
  • مقرره هاي مرتبط با تباني در قوانين وكالت ايران
  • ارتباط تباني با ارتشا
  • نتيجه گيري
  • فهرست منابع و مآخذ

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان را به قیمت 3900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=4923
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق مطالعه تطيبقی تبانی وكيل در حقوق ايران و انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.