0
0

دانلود پاورپوینت یادگیری مشارکتی

754 بازدید

´عبارت است فرایند ایجاد تغییر نسبتا پایدار در رفتار بالقوه یا توان رفتاری فرد بر اساس تجربه . همان طوری که در این تعریف روشن است یادگیری باید همراه با تغییر باشد. اگر در اثر یادگیری تغییری در توان رفتاری یا عملکرد فرد بوجود نیاید نمی توان ادعا کرد که…ادامه این مطلب را در پاورپوینت یادگیری مشارکتی دنبال نمایید. این فایل شامل 14 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت یادگیری مشارکتی

 

 

مشخصات فایل یادگیری مشارکتی

عنوان: یادگیری مشارکتی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 14
حجم فایل :  2,67 مگابایت

بخشی از پاورپوینت یادگیری مشارکتی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

آموزش

هر گونه فعالیت یا تدبیر از پیش طرح ریزی شده ای که هدف آن اسان کردن یاد گیری در یادگیرندگان است آموزش گفته می شود . پس طبق این تعریف آموزش یک فعالیت از قبل برنامه ریزی شده است و هدفش این است که فرایند یادگیری را در فراگیران تسهیل کند . پس به فعالیتهای پراکنده معلم که هیچ گونه برنامه ای ندارد آموزش گفته نمی شود .

تفاوت آموزش با یادگیری:

آموزش مستلزم فعالیت متقابل بین حداقل دو نفر (معلم یادگیرنده ) است . یادگیری هدف است و آموزش وسیله ی رسیدن به هدف ، اما نکته ای که باید مد نظر داشته باشیم این است که هر آموزشی منجر به یادگیری نمی شود به طور مثال اگر یادگیرنده نخواهد از شرایط و امکاناتی که معلم برای او تدارک دیده در جهت یادگیری استفاده کند هیچ گونه یاد گیری صورت نگرفته است کما اینکه آموزش صورت گرفته است .

 

فهرست مطالب پاورپوینت یادگیری مشارکتی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • یادگیری
  • آموزش
  • تفاوت آموزش با یادگیری
  • تدریس
  • روش یادگیری مشارکتی
  • اهداف یادگیری مشارکتی
  • ویژگی های یادگیری مشارکتی

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت یادگیری مشارکتی را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=4425
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت یادگیری مشارکتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.