0
0

دانلود تحقیق تاثیر استخراج داده ها بر CRM

234 بازدید

بازار ابزار استخراج داده ها از دو راه ابتدايي خود در حال ظهور مي‌باشد . بسياري از ابزارهايي كه در اينجا توضيح داده مي‌شوند ، در مرحلة اول انتشار مي‌باشند. موقعيت در بازار CRM كه عموماً بخشي از سيستم تجارت الكترونيكي در نظر گرفته مي‌شود ، پيچيده تر مي‌باشد و…پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق تاثیر استخراج داده ها بر CRM دنبال نمایید. این فایل شامل 87 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق تاثیر استخراج داده ها بر CRM

 

مشخصات فایل تاثیر استخراج داده ها بر CRM

عنوان: تاثیر استخراج داده ها بر CRM
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 87
حجم فایل : 395 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق تاثیر استخراج داده ها بر CRM را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

بازار استخراج داده ها

بيائيد بازار استخراج داده ها را از نقطه نظر منحني اقتباسي تكنولوژي در نظر بگيريم ايمني به اقتباس كنندگان اوليه ، از تكنولوژي لبة يادگيري براي دستيابي به مزيت رقابتي استفاده مي‌كنند ؛ هنگاميكه تكنولوژي تكامل مي‌يابد ، شركتهاي بيشتري آن را اقتباس مي‌كنند ، و در يك حالت تجارت زماني و عادي درج مي‌نمايند . همچنين مناطق عملي بودن ابزاهاي استخراج داده ها بزرگتر و بزرگتر مي‌شوند. به عنوان مثال ، تكنولوژي وايت اوك ( يك شركت استخراج داده ها در مريلند)  از جانب كميسيون فدرال الكترون، مجوز فروش سيستم گچين ماينر Capain Miner را كسب كرده است كه بي نظمي‌در دخالتهاي سياسي فدرال را كشف مي‌كند . نورتل، يك بسته كشف كلاهبرداري را توسعه داده است به نام سوپر اسلوت فراود ادوايسور ، كه از تكنولوژيهاي شبكة عصبي استفاده مي‌كند .

صنعت ابزار استخراج داده ها ، برخلاف تكنولوژيهاي استخراج داده ها ، در مرحلة عدم تكامل قرار دارد و مي‌كوشد تا بازار را تعيين نمايد . و وجودش را تائيد كند . به همين دليل است كه در مي‌يابيم بازار ابزارهاي استخراج داده ها تحت تاثير موارد زير قرار دارد:

  • qادغام پيوسته و مداوم ابزارها با اتكاء به تكنولوژيهاي مكمل و به عنوان مثال OLAP
  • q ظهور كاربردهاي بسته بندي شدة عمودي و يا اجزاء استخراج داده ها براي توسعة كاربرد .

فهرست مطالب تحقیق تاثیر استخراج داده ها بر CRM, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • بخش اول : تأثير استخراج داده‌ها بر CRM            1
  • فصل اول : روابط مشتري
  • مقدمه       2
  • استخراج داده‌ها چيست            5
  • يك نمونه                 6
  • ارتباط با فرآيند تجاري            8
  • استخراج داده‌ها و مديريت روابط مشتري              11
  • استخراج داده‌ها چگونه به بازاريابي بانك اطلاعاتي كمك مي‌نمايد         12
  • امتياز دهي              13
  • نقش نرم‌افزار مديريت مبارزه 13
  • افزايش ارزش مشتري             14
  • تركيب استخراج داده‌ها و مديريت مبارزه               15
  • ارزيابي مزاياي يك مدل اسخراج داده ها                15
  • فصل دوم: استخراج داده‌ها و ذخيره داده‌ها- يك منظره مرتبط به هم
  • مقدمه       17
  • استخراج داده‌ها و ذخيره داده‌ها ، يك ارتباط           18
  • بررسي ذخيره داده‌ها               21
  • ذخيره داده‌ها ROI    21
  • ذخاير داده هاي علمي واطلاعاتي           23
  •  تعريف و خصوصيات يك مخزن اطلاعاتي          30
  • معماري انبارداده‌ها 34
  • استخراج داده‌ها        38
  • استخراج داده‌هاي تعريف شده                 38
  • قملروهاي كاربرد استخراج داده‌ها           40
  • مقوله‌هاي استخراج داده‌ها و كانون تحقيق              41
  • فصل سوم: مديريت رابطه با مشتري
  • مقدمه       48
  • سودمندترين مشتري               49
  • مديريت رابطه مشتري            50
  • بانك اطلاعاتي متمركز برمشتري           53
  • اداره مبارزات         54
  • تكامل تدريجي بازاريابي         56
  • بازاريابي حلقه بسته                57
  • معماريCRM          57
  • نسل بعديCRM      58
  • بخش دوم: بنياد – تكنولوژيها و ابزار     60
  • فصل چهارم : اجزاء ذخيره سازي داده‌ها
  • مقدمه       61
  • معماري كلي            62
  • بانك اطلاعاتي انبار داده‌ها      63
  • ابزارهاي ذخيره‌سازي، تحصيل، تهذيب و انتقال   64
  • متاديتا      65
  • ابزار دسترسي         70
  • دسترسي و تجسم اطلاعات     71
  • اصول مشاهده يا تجسم داده‌ها                 72
  • ابزار بررسي و گزارش          76
  • كاربردها 77
  • ابزار OLAP            77
  • ابزارها استخراج داده‌ها

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق تاثیر استخراج داده ها بر CRM را به قیمت 8900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3771
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق تاثیر استخراج داده ها بر CRM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.