0
0

دانلود تحقیق فرايند و عملكرد سيستم ERP ايده آل

649 بازدید

يك سيستم ايده آل زماني يك پايگاه اطلاعاتي جداگانه محسوب مي شود كه مورد استفاده قرار گرفته و تمام اطلاعات مربوط به گزينه هاي مختلف نرم افزاري را دربر گيرد. اين قطعات نرم افزاري مي تواند شامل اين موارد باشد: توليد:مجموعه عملكردهايي كه شامل اين موارد مي‌شود… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق فرايند و عملكرد سيستم ERP ايده آل دنبال نمایید. این فایل شامل 37 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق فرايند و عملكرد سيستم ERP ايده آل

 

مشخصات فایل فرايند و عملكرد سيستم ERP ايده آل

عنوان: فرايند و عملكرد سيستم ERP ايده آل
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 37
حجم فایل : 33 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق فرايند و عملكرد سيستم ERP ايده آل را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

ERP روند توليد را بهبود مي بخشد:

قبل از سيستم هاي ERP، هر اداره موجود در يك سازمان به احتمال بسيار زياد از سيستم هاي كامپيوتري، اطلاعات و پايگاه مختص به خود برخوردار خواهند بود. متأسفانه، بسياري از اين سيستم ها قادر به برقراري ارتباط با يك سيستم ديگر نخواهد بود با اين كه به ذخيره و نوشتن مجدد اطلاعات جهت امكان پذير ساختن برقراري ارتباط بين سيستم هاي كامپيوتري نياز خواهند داشت. براي مثال، امور مالي يك شركت به جاي سيستم HR بر مبناي سيستم كامپيوتري مجزاست و آن را در زمينه به جريان انداختن برخي عملكردها، پيچيده و سخت گيرانه مي سازد.

هرگاه سيستم ERP در جايي وجود داشته باشد، به طور معمول تمام جنبه هاي يك سازمان مي توانند به طور هماهنگ به جاي هر سيستم جداگانه و منفردي كه نياز به سازگاري با يكديگر دارند، كار كنند. سازمان هاي بزرگ، قدرت توليد را افزايش دادند و انواع نرم افزاري كمتري را نتيجه كار خود قرار دادند.

اجراي يك سيستم ERP :

اجراي سيستم ERP كار ساده اي نمي باشد. در واقع مستلزم برنامه ريزي و مشاوره و رايزني بسياري است و در اكثر موارد 3 ماه تا 1 سال طول مي كشد. سيستم هاي ERP به طور فوق العاده اي از نظر ادراكي وسيع و گسترده مي باشند و براي بسياري از سازمان هاي بزرگ تر اين سيستم مي تواند بي نهايت پيچيده باشد. اجراي سيستم ERP در نهايت مستلزم تغييرات قابل توجهي در زمينه عملكردهاي پرسنل و عملكردهاي كاري خواهد بود. در حالي كه اين سيستم ممكن است براي پرسنل خانگي AT تا رييس و مدير پروژه معقول به نظر برسد، بسيار توصيه مي شود كه از مشاوران اجرايي ERP به واسطه اين حقيقت كه مشاوران به طور معمول مقرون به صرفه تر مي باشند و به ويژه در زمينه اجرايي اين نوع سيستم ها آموزش ديده اند، استفاده مي شود.

يكي از مهمترين ويژگي هايي كه يك سازمان بايد در زمان اجراي سيستم ERP داشته باشد، مالكيت پروژه است. از آن جا كه تغييرات بسيار زيادي اتفاق مي افتد و تأثير گسترده آن بر روي تا حدودي هر فرد حاضر در سازمان رخ مي دهد، كسب اطمينان از اين كه هر فرد عضو هيأت رئيسه است و به ساخت پروژه و استفاده از  موفقيت يك سيستم جديد ERP، مهم تلقي مي شود. به طور معمول سازمان ها از فروشندگان ERP استفاده مي كنند يا براي اجراي سيستم سفارشي ERP خود يا شركت ها مشورت مي كنند. سه نوع سرويس خدماتي حرفه اي وجود دارد كه در هنگام اجراي سيستم ERP فراهم آورده مي شوند، آنها سيستم هاي مشورتي، سفارشي و حمايتي مي باشند.

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق فرايند و عملكرد سيستم ERP ايده آل را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3765
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق فرايند و عملكرد سيستم ERP ايده آل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.