0
0

دانلود تحقیق روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی

672 بازدید

تسهيلات تکنولوژيکي موانع موجود بر چاپ و نشر را تا حدودي برداشته است. امروزه اطلاعات فراواني به طور افسار گسيخته در محيط وب توليد و منتشر مي شود. طبق مطالعات انجام شده کاربران، جهت رفع نيازهاي اطلاعاتي خويش به محيط وب روي آورده اند و … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی دنبال نمایید. این فایل شامل 77 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی

 

 

مشخصات فایل روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی

عنوان: روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 77
حجم فایل : 915 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه 

اينترنت به عنوان ابزاري که بازيابي سريع و آسان اطلاعات را فراهم مي آورد از سوي کاربران بسياري مورد استفاده و استناد قرار مي گيرد. کاربران معمولا بدون توجه به معيارهاي ارزيابي انتقادي هر آنچه را که در اينترنت بازيابي مي شود معتبر مي شمارند و در مطالعات تحقيقاتي خويش مورد استفاده و استناد قرار مي دهند. (Case, 2003 ) نظر قالب کتابداران و اعضاي هيات علمي آن است که استناد در تحقيقات دانشجويي به سمت منابع اينترنتي رفته و دانشجويان بر استفاده از اين منابع بسيار تاکيد دارند.(2002Davis,نقل از Tillotson, 2003: 4) يافته هاي تولپانن نشان مي دهد که 5/92 درصد از دانشجويان ورودي زبان انگليسي اطلاعات موجود در اينترنت را معتبر مي دانند و اين در حالي است که 5/52 درصد ازآنان اطلاعات بازيابي شده را هرگز ارزيابي نمي کنند.(Tillotson,2003:4  نقل ازTolpannan,1999)

اغلب کاربران اطلاعات بازيابي شده از اينترنت را معتبر مي شمارند و قادر به تشخيص گهر از زباله  نيستند.اغلب كاربران در پاسخ به اين سوال که چرا به اين منبع استناد کرده ايد و آيا اين منبع معتبر است يا خير؟ چنين پاسخ مي دهند که ” آن را جستجو و بازيابي کرده ام واز آن استفاده مي کنم.” در اين پاسخ جايي براي ارزيابي منتقدانه اطلاعات بازيابي شده گذاشته نشده است و اتکاي صرف به مطالب بازيابي شده و ارزيابي نشده به طور وحشتناکي نمايان است.(Williams, 2003) تسهيلات تکنولوژيکي موجود بسياري از موانع انتشار و اشاعه اطلاعات را از ميان برداشته است.

امروز هر فردي مي تواند به نشر عقايد خويش پرداخته و وب سايت خود را مديريت نمايد. گستره صفحات وب روز به روز بيشتر مي شود و بر آلودگي اطلاعات در اين آشفته بازار اطلاعاتي افزوده مي گردد. از سويي جامعه امروز به سمت جامعه اطلاعاتي در حال حرکت است. جهاني شدن و اطلاعات گرايي از مشخصه ها ي عصر اطلاعات است. دسترسي به اطلاعات متناسب با نيازهاي اطلاعاتي، در زماني کوتاه مهارتهايي خاص مي طلبد.

سواد اطلاعاتي لازمه جامعه اطلاعاتي است و براي رسيدن به اين سواد کاربران بايد به مهارتهاي اطلاع يابي مجهز باشند. يکي از مهارتهاي اطلاع يابي, مهارت ارزيابي است. اما پرسش آن است كه آيا واقعا اطلاعات بازيابي شده از اينترنت نياز به ارزيابي دارند و يا هر نوع اطلاعات بازيابي شده مي تواند مستند باشد و مورد استناد قرار گيرد؟ ضرورت ارزيابي اطلاعات بازيابي شده در چيست و چه معيارهايي براي ارزيابي وجود دارد؟ در اين نوشته سعي بر آن است تا با روشن ساختن ضرورت ارزيابي اطلاعات بازيابي شده در فضاي اينترنت, معيارهاي ارزيابي صفحات وب به عنوان يکي از محمل هاي اطلاعاتي تبيين گردد.

 

 

فهرست مطالب تحقیق روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • چكيده
  • مقدمه       1
  • فصل اول: بيان فرصت و معيارهاي ارزيابي در صفحات وب
  • 1-1 مهارت ارزيابي اطلاعات                3
  • 1-2 مفهوم مهارت اطلاع يابي                3
  • 1-3 مفهوم تفكر انتقادي           3
  • 1-4 ضرورت ارزيابي اطلاعات در عصر اطلاعات             4
  • 1-4-2 جهاني شدن و ارزش اطلاعات    4
  • 1-4-3 رشد تكنولوژي و آلودگي اطلاعات             4
  • 1-4-4 اطلاع گرايي و جامعه و جامعه اطلاعاتي  4
  • 1-4-5 كاربردنهايي و مهارت هاي اطلاع يابي      4
  • 1-5 ضرورت ارزيابي صفحات وب      5
  • 1-6 ضرورت ارزيابي صفحات وب      6
  • 1-7 معيارهاي ارزيابي صفحات وب      7
  • 1-8 هدف را مشخص كنيد      7
  • 1-9 تعيين ميزان پويش           8
  • 1-10 ارزيابي شهرت و اعتبار               8
  • 1-11 تعيين صحت  9
  • 1-12 روزآمدي       9
  • 1-13 قابليت دسترس پذيري    15
  • 1-14 قيمت              11
  • فصل دوم: مقايسه متدهاي قابل دسترسي ارزيابي وب و معلومات
  • حاصل از كارآيي متدهاي ارزيابي
  • 2-1 دلايل تضمين دسترسي وب سايت   14
  • 2-2 منابعي كه به دسترسي سايت كمك مي كند      15
  • 2-3 مبحث               15
  • فصل سوم: برنامه وب سايت
  • 3-1 مديريت برنامه وب سايت                21
  • 3-1-1 سنجش كارآيي              21
  • 3-2 ارزيابي آنچه در وب مي بينيد         22
  • 3-3 طراحي وب در دسترس چيست؟     23
  • 3-4 دسترسي براي وب          23
  • فصل چهارم «نحوه كار برنامه هاي كاربردي وب»
  • 4-1 معماري برنامه كاربردي 26
  • 4-2 حلقه درخواست- پاسخ     27
  • 4-3 UPL  هاي عمل مؤلفه     29
  • 4-4 پيام هاي حلقه درخواست- پاسخ       29
  • 4-5 پردازش درخواست          31
  • 4-6 ايجاد پاسخ        32
  • 4-7 بك تراك كش    32
  • 4-8 ايجاد پروژه ها 34
  • 4-8-1 انتخاب يك قالب            34
  • 4-8-2 ايجاد يك پروژه برنامه وب          35
  • 4-8-3 فايل ها و گروه هاي پروژه          39
  • 4-8-4 كلاس ها       39
  • 4-9 مؤلفه هاي وب 40
  • 4-10 منابع              41
  • 4-10-1 منابع سرور وب        41
  • 4-10-2 چارچوب ها               42
  • 4-10-3 محصول ها                43
  • 4-11 مقصدها          43
  • 4-12 ساخت برنامه شما          44
  • 4-13 نصب برنامه كاربردي شما           44
  • 4-14 خلق مولفه هاي وب      44
  • 4-15 فايل هاي جاوا                46
  • 4-15-1 فايل هايHTML, WOD           47
  • 4-15-2 حفظ و نگهداري وضعيت         49
  • 4-16 افزودن متد به مؤلفه      52
  • 4-17 افزودن منطق بر متد     54
  • 4-18 چگونگي عملكرد حفظ وضعيت   54
  • 4-19 استفاده از برنامه و شيء               55
  • 4-20 مديريت كش و عمل بك تراك        58
  • 4-21 كش تعريف مؤلفه          64
  • 4-22 كش صفحهServer-side             64
  • 4-23 ردكشServer-side     66
  • حرف آخر                70
  • منابع و مآخذ

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی را به قیمت 8900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3746
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق روشهای تست و ارزيابی وب سايت و برنامه های سازمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.