0
0

دانلود تحقیق مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته

673 بازدید

اهمیت کالا در سازمانها، کشورها و اصولاً در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، با بررسی ترازنامه هر سازمان و یا هر شرکتی متوجه می شویم که قسمت عمده دارائی های آن شرکت/ سازمان را موجودی کالا تشکیل می دهد… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته دنبال نمایید. این فایل شامل 103 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته

 

 

مشخصات فایل مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته

عنوان: مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 103
حجم فایل : 92 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 بخش اول

استاندارد نمودن کالا

اهمیت و نقش کالا

اهمیت کالا در سازمانها، کشورها و اصولاً در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، با بررسی ترازنامه هر سازمان و یا هر شرکتی متوجه می شویم که قسمت عمده دارائی های آن شرکت/ سازمان را موجودی کالا تشکیل می دهد.

شاید چیزی حدود 50 تا 60 درصد هزینه هر پروژه مربوط به کالای آن باشد. بعنوان مثال در شرکت ملی گاز بیش از 60 درصد کل بودجه های عملیاتی آن مربوط به تامین کالاهای مورد نیاز می باشد که بنظر می رسد سایر شرکت های تابع وزارت نفت هم همین وضع را داشته باشند.

متأسفانه در کشور ما نقش کالا در فعالیتهای تولیدی / بازرگانی چندان که باید شناخته نشده است این عدم توجه کافی به مسئله ای که در اکثر مواقع قسمت اعظم منابع مالی و انسانی موسسات را بخود اختصاص می دهد در هر گوشه و کنار به چشم می خورد.

از انباریهای منازل گرفته تا انبارهای بزرگ کارخانه ها و سازمانهای دولتی و خصوصی نگاهی به انبارهای کارخانجات مختلف، شرکتهای حمل و نقل میدانهای بار، مغازه های کوچک و فروشگاه های بزرگ همه و همه وضع نامطلوب موجود را بخوبی نشان می دهد.در کمتر مؤسسه ای با مسئله کالا بطور جدی برخورد شده است و آنجا هم که این مسئله مطرح بوده است تنها به قسمت انبارداری آنهم بصورت بسیار ابتدائی  بسنده شده است. این برخورد با مسئله کالا تنها در سطح صنعت نبوده بلکه در موسسات علمی نیز از وضع مشابهی برخودار است.

در کمتر دانشکده ای در کشور موضوع کالا بعنوان شاخه ای اصلی از مدیریت تولید و صنایع تدریس می شود و اگر صحبتی از آن می شود بسیار مختصر و در حد چند جلسه آشنائی بیشتر نیست. شاید روزی برسد که اهمیت و نقش کالا در سازمانها بیشتر شناهته شود و در مجامع علمی جایگاه واقعی خود را بازیابد انشاء ا….

 

 

فهرست مطالب تحقیق مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • بخش اول:استاندارد نمودن کالا
  • اهمیت و نقش کالا
  • تعاریف
  • طراحی فهرست جامع (6 رقمی) طبقه بندی کالا
  • بخش دوم: طبقه بندی کالا
  • مقدمه
  • طبقه بندی کالا در صنعت نفت
  • اهداف طبقه بندی و استاندارد کالا در صنعت نفت
  • مراجع راهنمای طبقه بندی کالا
  • راهنمائی طبقه بندی کالا
  • سازمان دهی واحد طبقه بندی کالا
  • گردش کار
  • کمیته های کارشناسی استاندارد
  • کیفیت عالی استاندارد
  • فرم پیشنهاد طبقه بندی کالا
  • شرایط خاص اقلام عمومی
  • فرم SPIR  یا لیست قطعات یدکی مشابه
  • کارت مشخصات دستگاهها و ماشین آلات
  • لیست لوازم یدکی دو سال اولیه
  • روش طبقه بندی و کد گذاری کالاها
  • لزوم تجدید نظر در مشخصات کالاها و اصلاح و بروز نگهداری آنها

 

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته را به قیمت 8900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3570
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.