0
0

دانلود تحقیق مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن

757 بازدید

پس از جنگ جهاني دوم بنا به دلايل متعدد بسياري از كشورها درصدد اصلاح ساختار مالياتي خود بر آمدند. در اين ميان ماليات بر ارزش افزوده  در دو دهه ي گذشته به عنوان يك روش جديد مطرح شده و به لحاظ ويژگي هاي انعطاف پذيري كه دارد مورد توجه كشورهاي مختلف به …پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن دنبال نمایید. این فایل شامل 94 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن

 

 

مشخصات فایل مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن

عنوان: مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 94
حجم فایل : 940 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تاريخچه مختصر ماليات بر ارزش افزوده

در 1981 ماليات بر ارزش افزوده توسط فون زيمنس به منظور فائق آمدن بر مسائل  مالي بعد از جنگ طرح ريزي و به دولت آلمان معرفي شد. به رغم اظهار علاقه و تمايل كشورهاي ديگر( مثل آرژانتين و فرانسه) در مورد آگاهي از چگونگي ساختار ماليات بر ارزش افزوده، اين ماليات به طور رسمي تا 1954 در هيچ كشوري به كار گرفته نشد. در اين سال كشور فرانسه ماليات بر ارزش افزوده را به صورت مالياتي براي كالاهاي مصرفي در مرحله ي توليد اعمال كرد و در 1986 اين كشور توانست ماليات بر ارزش افزوده را به صورت مالياتي جامع به مرحله خرده فروشي گسترش دهد.

در دهه 1960 بسياري از كشورهاي اروپايي از مزاياي ماليات بر ارزش افزوده آگاه شوند و اين ماليات تدريجا در سيستم مالياتي بسياري از كشورهاي اروپايي به كار گرفته شد در اواسط 1960 در سال 1966، جامعه ي اروپا به منظور هماهنگ سازي سيستم مالياتي و بهبود جريان كالاها و خدمات تمام كشورهاي عضو را مكلف و پذيرفتن ساختار ماليات بر ارزش افزوده كرد و نيز پذيرش اين ماليات را به عنوان يكي از پيش نيازهاي لازم به منظور عضويت در جامعه اروپا عنوان نمود.

در دهه ي 1960 و1970 بسياري از اعضاي جامعه ي مشترك كشورهاي اروپايي اين ماليات را پذيرفتند (دانمارك 1976، آلمان غربي 1986، هلند 1969، لوكزامبورگ 1970، بلژيك 1971، ايرلند 1971، ايتاليا 1973، و بالاخره انگلستان 1973). در حين زمان و نيز در دهه ي بعد كشورهاي ديگري ( از جمله برزيل، اروگوئه، مكزيك، آرژانتين، شيلي، ساحل عاج، آمريكا، ژاپن، استراليا، نروژ، سوئد، الجزاير، مغرب و تونس) به خيلي كشورهاي استفاده كننده از ماليات بر ارزش افزوده پيوسته و اين ماليات را جانشين برخي از ماليات ها از جمله ماليات بر فروش كالاهاي كارخانه اي، ماليات بر كل فروش، ماليات بر درآمد شركت ها و .. كردند.

 

فهرست مطالب تحقیق مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • فصل اول:ماليات بر ارزش افزوده و ويژگي هاي آن
  • فصل دوم: مزايا و معايب ماليات بر ارزش افزوده
  • فصل سوم:ساختار نرخ گذاري ماليات بر ارزش افزوده
  • فصل چهارم: برخورد ماليات بر ارزش افزوده با كالاهاي ويژه
  • فصل پنجم: بررسي اثرات  ماليات بر ارزش افزوده از ديدگاه اقتصاد خرد
  • فصل ششم:بررسي اثرات ماليات بر ارزش افزوده و متغيرهاي اقتصاد كلان
  • فصل هفتم: ماليات بر ارزش افزوده  در ايران

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن را به قیمت 8900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3498
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق مالیات بر ارزش افزوده و ویژگی های آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.