0
0

دانلود تحقیق ارزيابی كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بيمه ايران از ديدگاه مشتريان

668 بازدید

مطالعاتي كه در رابطه با علل موفقيت سازمانها بعمل آمده است. حاكي از آن است كه كيفيت انتظارات بيشتري از خدمت در اين سازمانها ،به مثابه يك موضوع مهم مطرح بوده و تمامي فعاليتهاي سازمان در جهت تأمين آن هماهنگ مي شود. مشتريان عامل حياتي هر تجارتي هستند و … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق ارزيابی كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بيمه ايران از ديدگاه مشتريان دنبال نمایید. این فایل شامل 98 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق ارزيابی كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بيمه ايران از ديدگاه مشتريان

 

مشخصات فایل ارزيابی كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بيمه ايران از ديدگاه مشتريان

عنوان: ارزيابی كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بيمه ايران از ديدگاه مشتريان
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 98
حجم فایل : 78 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق ارزيابی كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بيمه ايران از ديدگاه مشتريان را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

بيان مسأله

با توجه به اينكه مردم به طور روزافزون با فرهنگ بيمه اي آشنا مي‌شوند و از طرفي خبر حوادث فراوان كه به طور روزمره در نقاط مختلف كشور به گوششان مي رسد موجبات تمايل آنها را به اخذ پوشش بيمه اي فراهم مي نمايد. در نتيجه به طور روزمره به حجم كارهاي بيمه ايران افزوده مي شود. و از طرفي به علت دولتي بودن مجوز براي استخدام نيروهاي جديد وجود ندارد. بدين ترتيب روز به روز نيروهاي موجود در شركت با حجم بيشتري از كار روبرو مي شوند و در نتيجه بتدريج خسته و فرسوده مي شوند. به علت دولتي بودن مجوز پرداخت دستمزد و ايجاد رفاه بيشتر را نيز ندارد و در نتيجه بي انگيزگي كاركنان بيشتر مي شود و نمي توانند خدمات با كيفيت به مشتريان خود عرضه كنند. كارمنداني كه داراي شرايط فوق باشند. در برخورد با ارباب رجوع خوشرو و با انگيزه نمي باشند.

بدين ترتيب در زمان بروز خسارت نيز پذيراي مشتري نبوده و عدم پاسخگوئي و يا جواب نامعتبر موجب رفت و آمدهاي مكرر مشتريان را فراهم نموده و در نتيجه حتي اگر خسارت نيز پرداخت شود موجب رضايتمندي مشتري نخواهد شد.

همانطور كه مي دانيم اگر مشتري در يك رشته بيمه اي از بيمه گر خود ناراضي شود. كل پرتفوي خود را به ساير شركتهاي بيمه منتقل خواهد نمود. در نتيجه چنانچه مشتري كه درواقع عامل بقاي شركتهاي بيمه هستند از آنها رويگردان شوند. زمينه را جهت اضمحلال و نابودي آنها فراهم ميگرداند.

1-2- پيشينه

1-1-2- واژه بيمه

واة بيمه كلمه پارسي قديم است در مسالك و ممالك تأليف ابواسحق ابراهيم اصطخري در ذكر و يار طبرستان و ديلم ازشهر بيمه ياد مي‌كند كه در آن حدود هيچ جايي سردتر از بيمه نيست.

بيمه (bime)  : اطمينان در مقابل مخاطره ايكه محتمل الوقوع باشد. (فرهنگ نفيسي)

بيمه: عملي است كه اشخاص با پرداخت پولي مسئوليت كالا يا سرمايه يا جان خود را بعهده ديگري مي گذارند و بيمه كننده در هنگام زيان بايد مقدار زيان را بپردازد. (فرهنگستان ايران)

بيمه: (اردو و هند= بيمار ضمانت) عملي است كه اشخاص با پرداخت وجهي قرارداد منعقد كنند كه در صورتيكه موضوع بيمه گذاشته بنحوي از انحاد در مخاطره افتد. شركت بيمه از عهده خسارت برآيد. بيمه شامل موارد ذيل مي شود : بيمه عمر و بيمه اعضاي بدن ، بيمه سرقت و غيره…

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق ارزيابی كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بيمه ايران از ديدگاه مشتريان را به قیمت 7900  تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3441
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق ارزيابی كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بيمه ايران از ديدگاه مشتريان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.