0
0

دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر بر خالص حساب جاری از پرداختهای خارجی كشور

639 بازدید

در این تحقیق سعي بر آن است تا ضمن معرفي متغيرهاي مورد استفاده در مدلهاي اقتصاد سنجي و تعريف انواع مدلهاي اقتصاد سنجي ، از طريق برآورد مدلها ( الگوها )اقتصاد سنجي و تفسير ضرايب متغيرها به بررسي عوامل موثر بر خالص  حسابجاري تر از پرداختهاي خارجي كشور بويژه بدليل كاهش ارزش پول… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق بررسی عوامل موثر بر خالص حساب جاری از پرداختهای خارجی كشور دنبال نمایید. این فایل شامل 22 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق بررسي عوامل موثر بر خالص حساب جاری از پرداختهای خارجی كشور

 

 

مشخصات فایل بررسی عوامل موثر بر خالص حساب جاری از پرداختهای خارجی كشور

عنوان: بررسی عوامل موثر بر خالص حساب جاری از پرداختهای خارجی كشور
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 22
حجم فایل : 31 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق بررسی عوامل موثر بر خالص حساب جاری از پرداختهای خارجی كشور را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

معرفي انواع متغيرهاي موجود در مدل

در اين مرحله از تحقيق متغيرهاي مورد استفاده در الگوهاي اقتصاد سنجي ، دقيقاً تعريف مي شود تا دايره مشمول متغيرها دقيق و مشخص باشد . در تعريف متغيرها از تعاريف صاحبنظران و اقتصاد دانان استفاده شده است با توجه به اينكه در هر مدل اقتصاد سنجي متغيرهاي موجود در مدل به دو دسته متغيرها وابسته و توضيحي در مدلهاي اقتصاد سنجي تقسيم مي شوند در مورد خالص حسابجاري از پرداختهاي خارجي نيز چنين موضوعي معمول است كه در اين قسمت به تشريح متغيرها مي پردازيم .

توصيف موضوع مورد تحقيق يا متغير وابسته به مدل :

مي دانيم كه تراز پرداختها شامل دو حساب عمده مي باشد كه عبارتند از حساب جاري و حساب سرمايه حساب سرمايه تراز پرداختها را به دو دليل ناچيز بودن رقم و تحت كنترل دولت بودن و آن در ايران وارد مدلهاي اقتصاد سنجي نكرده ايم . لذا متغير وابسته مدل به خالص حسابجاري تراز پرداختهاي خارجي مي باشد . خالص حسابجاري تراز پرداختهاي خارجي عبارت است از جمع جبري خالص تر از كالاها ( بازرگاني ) خالص تر از خدمات و خالص حساب پرداختهاي انتقالي به خارج كه رقم مربوط به آن در طي دوره مورد بررسي يعني سالهاي ( 1378-1358 ) همواره منفي بوده است.

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق بررسی عوامل موثر بر خالص حساب جاری از پرداختهای خارجی كشور را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3404
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر بر خالص حساب جاری از پرداختهای خارجی كشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.