0
0

دانلود تحقیق ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادی و نسبت های مالی شركت های پذيرفته شده در بورس

645 بازدید

اين تحقيق به مطالعه ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادي و نسبت هاي مالي شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته است. مهمترين عواملي كه در تصميم گيري براي خريد سهام موثر است بازده و ريسك آن در مقايسه با ساير فرصت هاي سرمايه گذاري است… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادی و نسبت های مالی شركت های پذيرفته شده در بورس دنبال نمایید. این فایل شامل 156 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادی و نسبت های مالی شركت های پذيرفته شده در بورس

 

 

مشخصات فایل ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادی و نسبت های مالی شركت های پذيرفته شده در بورس

عنوان: ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادی و نسبت های مالی شركت های پذيرفته شده در بورس
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 156
حجم فایل : 688 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادی و نسبت های مالی شركت های پذيرفته شده در بورس را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

 (ارتباط بين ريسك سيتماتيك سهام عادي و نسبتهاي مالي )

 طبق نظريات هيات تدوين استانداردهاي حسابداري آمريكا هدف اصلي حسابداري اين است كه براي سرمايه گذاري و ديگر استفاده كنندگان اطلاعاتي سودمند ارائه نمايد تا آنها بتوانند بدان وسيله جريانهاي نقدي آتي را از نظر مبلغ، زمان دستيابي و عدم اطمينان پيش بيني و ارزيابي نمايند.

به عبارت ديگر، هدف اصلي حسابداري و تهيه صورتهاي مالي، فراهم آوردن اطلاعات سودمند به منظور تسهيل در تصميم گيري است. يكي از ويژگيهاي كيفي اطلاعات حسابداري نيز سودمندي در پيش بيني است. معيار ارزش پيش بيني، ارتباط بين رويدادهاي اقتصادي مورد علاقه تصميم گيرنده و متغيرهاي پيش بيني كننده مي باشد. اگر اطلاعات حسابداري براي تصميم گيري سودمند باشد، بايد امكان پيش بيني بعضي از رويدادهايي كه به عنوان داده هاي ورودي مدل هاي تصميم­گيري استفاده مي شود، فراهم كند. مدل هاي تصميم گيري را مي توان از طريق تئوري­هاي توصيفي، واكنش سرمايه گذاران و بازار به اطلاعات حسابداري شناسايي كرد.

تحقيقات نشان داده است كه سودهاي حسابداري منعكس كننده عواملي هستند كه قيمت هاي سهام را تحت تاثير قرار مي دهند به عبارت ديگر سودهاي حسابداري، اطلاعاتي را به بازار سهام منتقل مي­كنند. البته علاوه بر سودها، ساير اطلاعات حسابداري نيز در بازار سرمايه در دسترسي سرمايه گذاران  قرار دارد. به عنوان مثال گزارش هاي مالي سالانه شركت ها شامل ترازنامه و صورت سود و زيان اطلاعات حسابداري بيشتري را فراهم مي كند.

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادی و نسبت های مالی شركت های پذيرفته شده در بورس را به قیمت 9900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3369
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق ارتباط بين ريسك سيستماتيك سهام عادی و نسبت های مالی شركت های پذيرفته شده در بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.