0
0

دانلود گزارش کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی

671 بازدید

تامین اجتماعی رامی توان پدیده ای اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی دانست که در حقیقت به موازات شکل گیری نیروهای شاغل در حال حرکت است و در مقاطعی به سبب بروز عوامل زیست محیطی یا حوادث ناشی و یا غیر ناشی از کار ، نیروی انسانی نیاز به حمایت های اجتماعی پیدا می کند … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در گزارش کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی دنبال نمایید. این فایل شامل 37 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی

 

مشخصات فایل کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی

عنوان: کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 37
حجم فایل : 101 کیلوبایت

بخشی از  گزارش کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

آشنايي با تامِين اجتماعی :

تامین اجتماعی رامی توان پدیده ای اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی دانست که در حقیقت به موازات شکل گیری نیروهای شاغل در حال حرکت است و در مقاطعی به سبب بروز عوامل زیست محیطی یا حوادث ناشی و یا غیر ناشی از کار ، نیروی انسانی نیاز به حمایت های اجتماعی پیدا می کند . به طور مثال هنگامیکه شخص به دلایلی و بنا به اجبار از کار بیکار می شود ، سالمند می شود ویا اینکه فوت می کند تامین اجتماعی به کمک فرد تحت پوشش می آید . وقتی ما می گوئیم تامین اجتماعی یک پدیده است به این دلیل است که در طول تاریخ ، انسان موجودی اجتماعی بوده است و نیروی انسانی ، حرف غالب رادر تولید و خلاقیت می زند . در واقع این پدیده از نهاد خانواده آغاز و پس از انقلاب صنعتی به دلیل پیچیدگی در فرایند های کارگری که با ایجاد اتحادیه های کارگری به عنوان نماینده اجتماعی اش متبلور شده بود شکل گرفت ونهادینه شد.

این حرکت از طبقه کارگر که نیروی اصلی مولد جامعه بودند ، ظهور پیدا کرد و دولت ها برای سامان دادن به این پدیده ودر حقیقت قانونمند کردن آن ، قوانین تامین اجتماعی را مطابق نیازهای جوامع خودشان به تصویب رساندند .

برای اولین بار در سال 1881 میلادی بیسمارک صدر اعظم وقت آلمان اقدام به شکل دهی حمایت تامین اجتماعی کرد او بود که بر خلاف انتظارات آن عصر ، نظام تامین اجتماعی را قانونمندکرد و به مرحله اجرا در آورد .

تولید در حقیقت اساس رفاه و ثروت و خوشبختی جوامع است بنابراین کارکرد ذاتی تامین اجتماعی ، کاملا اقتصادی و به نفع تولید است .

بی توجهی به نیازها و دغدغه های نیروی انسانی یعنی قشر مولد جامعه می تواند سبب  افزایش ضایعات در تولید شود ، همچنین عوارضی مانند فرسودگی زودرس ماشین آلات ، کاهش کیفیت تولید و عدم دلبستگی نیروی انسانی به محیط کار را در پی دارد…

 

فهرست مطالب گزارش کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • فصل اول:
  • آشنایی با تامین اجتماعی
  • فصل دوم:
  • تشریح روند کار
  • تشریح وظایف واحدهای مختلف و ارائه خدمات
  • تشریح وظایف واحد حسابداری

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق گزارش کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3322
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود گزارش کارآموزی بررسی سيستم حسابداری اداره تامين اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.