0
0

دانلود تحقیق پروژه مالی شرکت گسترش انفورماتيک

701 بازدید

شرکت گسترش انفورماتيک ايران با در نظر گرفتن اهميت روز افزون سرمايه گذاري در بخش صنعت انفورماتيک و فن آوري اطلاعات، در سال 1369 تاسيس گرديد و فعاليت رسمي خود را از سال 1370 با اخذ موافقت اصولي و پروانه بهره برداري از وزارت صنايع براي… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق پروژه مالی شرکت گسترش انفورماتيک دنبال نمایید. این فایل شامل 112 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق پروژه مالی گسترش انفورماتيک

 

 

مشخصات فایل پپروژه مالی شرکت گسترش انفورماتيک

عنوان: پروژه مالی شرکت گسترش انفورماتيک
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 112
حجم فایل : 107 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق پروژه مالی شرکت گسترش انفورماتيک را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

اهداف تجاري و مزاياي رقابتي

مدل تجاري شرکت که بر مبناي ارئهء خدمات طراحي، مشاوره، مديريت پروژه، برون سپاري خدمات ICT و انجان پروژه هاي کليد در دست مي باشد، بر مبناي دانش فني مهندسي و تجربه مديريتي بالاي مجموعه اين شرکت و همکاران استراتژيک، شکل گرفته است.

اين دانش و تجربه بالا با توجه به پيچيدگي هاي خاص پروژه هاي ICT در سطوح طراحي، خريد، نصب، راه اندازي، تست و گارانتي در ابعاد مختلف از جمله منابع انساني، منابع مالي، زمانبندي اجرا و تضمين کيفيت، هدف اول شرکت را مبني بر تبديل پروژه هاي ICT به پروژه هاي قابل کنترل با بازگشت سرمايه ء مناسب براي مشتريان را بر اساس اصول زير کاملاً برآورده ساخته است.

کيفيت برتر:

ارائهء بهترين کيفيت به مشتريان همواره از مهمترين اهداف شرکت گسترش انفورماتيک ايران در انجام پروژه هاي مختلف بوده است که همين امر يکي از دلايل مهم انتخاب اين شرکت از سوي مشتريان خواهان کيفيت مطلوب در انجام پروژه هاي بسيار حساس بوده است.

هزينه کمتر:

ارائهء خدمات مورد با کمترين هزينهء ممکن و حتي در مواردي کمتر از هزينه هاي پرداخت شده قبلي براي کسب خدمات مورد نظر، از مهمترين مزيت هاي انتخاب  گسترش انفورماتيک ايران در انجام پروژه ها بوده است…

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق پروژه مالی شرکت گسترش انفورماتيک را به قیمت 7900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3275
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق پروژه مالی شرکت گسترش انفورماتيک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.