0
0

دانلود تحقیق پروژه مالی مجتمع کشت و صنعت

659 بازدید

تاريخچه پذيرش شركت در بورس اوراق بهادار تهران و چگونگي افزايش سرمايه :در شهريور ماه 1369 شركت از سهامي خاص به سهامي عام تبديل گرديد و مورد پذيرش سازمان بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت و با توجه به اينكه يكي از شرايط پذيرش در بورس فك رهن از داراييهاي در وثيقه بانك صنعت و…پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق پروژه مالی مجتمع کشت و صنعت دنبال نمایید. این فایل شامل 45 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق پروژه مالی مجتمع کشت و صنعت

 

 

مشخصات فایل پروژه مالی مجتمع کشت و صنعت

عنوان: پروژه مالی مجتمع کشت و صنعت
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 45
حجم فایل : 642 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق پروژه مالی مجتمع کشت و صنعت را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

فعاليت اصلي شركت :

موضوع فعاليت شركت طبق ماده 3 اساسنامه «ايجاد وتاسيس كارخانجات به منظور تهيه و توليد انواع مواد غذايي اعم از كنسرو شده ، يخ زده ،‌يا خشك ،‌كشت هر گونه محصولات كشاورزي و احداث اغات ميوه ،‌ايجاد كارخانجات بسته بندي و صنايع وابسته ، ايجاد سردخانه به منظور حفظ و نگهداري محصولات غذايي واردات ماشين آلات و لوازم مورد نياز كارخانه ، مشاركت در ساير شركت ها و به طور كلي انجام كليه عمليات مالي و تجاري و صنعتي كه به طور مستقيم و غير مستقيم به تمام و يا هر يك از موضوعات مشروحه فوق مروط باشد» مي باشد .

به موجب پروانه بهره برداري مورخ 10/7/1357 كه توسط وزارت صنايع صادر شده هر بهره رداري از كارخانه با ظرفيت توليد 11800 تن انواع محصولات در تاريخ 6/10/1355 آغاز شده ليكن براساس آخرين اصلاحيات صادر شده ظرفيت كارخانه بالغ بر توليد 30600 تن انواع محصولات مي باشد .

وضعيت اشتغال :  

متوسط تعداد كاركنان دايم و موقت در طي يك دوره مالي به شرح ذيل است                         سال مالي منتهي به 31/3/83         سال مالي منتهي به 31/3/82

كاركنان دايم                       144    نفر                                        151    نفر

كاركنان موقت                     27      نفر                                        48      نفر

توضيح ساختار سازماني شركت

هيات مديره : متشكل از 5 نفر مي باشد كه توسط مجمع عمومي فوق العاده انتخاب مي شود .مدير عامل : توسط هيأت مديره انتخاب مي شود و كار نظارت بر كارخانه را دارد

نماينده مديريت در امور كيفيت : اين مقام توسط مدير عامل انتخاب مي شود . و مسئوليت آن نيز نظارت بر توليد كالا از نظر كيفيت آن مي اشد و اگر تغييري در توليد كالا چه مثبت چه منفي به وجود آيد . مدير عامل را در جريان قرار مي دهد .

دفتر تهران : شركت داراي شعبه اي در تهران مي باشد كه اين شعبه به طور مستقيم زير نظر مدير عامل فعاليت مي كند و تمامي هزينه ها و فروش و فعاليت ها ي خود را به صورت گزارش به دفتر مركزي مشهد اعلام مي كند …

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق پروژه مالی مجتمع کشت و صنعت را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3229
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق پروژه مالی مجتمع کشت و صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.