0
0

دانلود تحقیق پروژه مالی پرورش ماهی

623 بازدید

پرورش ماهی یکی از زیرمجموعه‌های آبزی‌پروری است که در جهت پرورش ماهی‌ها فعالیت می‌کند و معمولاً ماهی‌هایی مانند قزل‌آلا، کپور، آزادماهی (سالامون)، تیلاپیا، ماهی کول و گربه‌ماهی را پرورش می‌دهند. جدیدا نوعی پرورش ابداع شده که در استخرهای پیش ساخته آبزیکو می توان با هزینه کم… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق پروژه مالی پرورش ماهی دنبال نمایید. این فایل شامل 14 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق پروژه مالی پرورش ماهی

 

 

مشخصات فایل پروژه مالی پرورش ماهی

عنوان: پروژه مالی پرورش ماهی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 14
حجم فایل : 14 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق پروژه مالی پرورش ماهی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

وسايل و تجهيزات مورد نياز:

1-پمپ آب يك دستگاه براي چاه عميق         2-پمپ كفكش          3-هواده بولر 2 دستگاه  4-هواده اسپلش 3دستگاه           5-غذاده الكتريكي       5 دستگاه        6-دستگاه رقم بندي مورد هيوم          3 دستگاه        7-دماسنج 3 دستگاه           8-ترازو          2 دستگاه

9-كيتهاي مخصوص براي اندازه گيري كشيدن 200عدد         11-ساچوك وماسك 8عدد      12-كپسول اكسيژن با حجم بالا        2دستگاه         13-دستگاه انكوباسيون 3دستگاه         جمعا 000/000/200 دو ميليارد ريال

توضيح:مهمترين عوامل رشد و تغذيه خوب ماهي اكسيژن زياد و آب سرد است كه ميزان اكسيژن محلول در آب بستگي به ارتفاع و درجه آب دارد هر چه آب گرم باشد اكسيژن محلول در آب كم است براي قزل آلا  8 ميلي گرم در ليتر اكسيژن نياز است كه دراستخر خروجي آب نبايد كمتر از6 ميلي گرم باشد به همين علت علاوه برترفندهاي مختلف براي اكسيژن به طور طبيعي ارتفاع استخر به آب استخر از دستگاههاي هواده نيز حتما بايد استفاده شود تا بتوان شاهد رشد و تغذيه خوب ماهيان بود.

وسايل ديگر هم هر كدام در جاي خود و نياز لازم براي پرورش ماهي مي باشد.

ماشين آلات…

 

 

فهرست مطالب تحقیق پروژه مالی پرورش ماهی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • سرمايه گذاري
  • ساختمان –زمين –تاسيسات
  • وسايل و تجهيزات مورد نياز
  • ماشين آلات
  • حقوق و دستمزد كاركنان و پرسنل در يك سال
  • هزينه هاي سربار يك دوره
  • احداث استخر و هزينه آن
  • مقايسه و نتيجه فعاليت در يك سال
  • احداث وساخت استخر پرورش ماهي گرمايي(كپور، اكور)
  • هزينه تمام شده براي استخر ماهيان گرمابي

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق پروژه مالی پرورش ماهی را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3223
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق پروژه مالی پرورش ماهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.