درتاریخ 9/02/1341 پروانه تاسیس شماره 4803/41/7346/1934 توسط وزارت صنایع ومعادن ایران جهت تولید سالیانه 15 تا 30 هزار عدد رادیاتور به نام شرکت رنا ( اخذ شده از حروف اول اسامی موسیسن : آقایان رستگار ، نصیر پور و آینه چی ) صادر گردید. متعاقب آن درتاریخ 20/08/1341 شرکت سهامی رادیاتور ایران… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق پروژه مالی ایران رادیاتور دنبال نمایید. این فایل شامل 37 صفحه و در قالب word ارائه شده است.
مشخصات فایل پروژه مالی ایران رادیاتور
عنوان: پروژه مالی ایران رادیاتور
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 37
حجم فایل : 63 کیلوبایت
بخشی از تحقیق پروژه مالی ایران رادیاتور را در ادامه مشاهده خواهید نمود.
تأثیرات روی قیمت
قیمت واقعی یک محصول یا خدمات بر اساس دامنه ای از عوامل قرار دارد که تصمیمات روی آن تأثیر می گذارند ، همان طور که در شکل 4 – 7 ، شرح داده شده است . می توان این عوامل را به 4 گروه اصلی تقسیم کرد :
- انهایی که تحت کنترل ساختار هستند ؛
- آنهایی که در بازار به کار برده می شوند که ساختار در آنها به کار برده می شود ؛
- آنهایی که تحت تأثیر نیازهای خریداران قرار دارند .
در یک ساختار ، قیمت ها توسط اهداف فروش خودش تعیین خواهند شد . قیمت یک محصول یا خدمات ، فقط یکی از عوامل موجود در ترکیب بازار می باشد و باید مرتبط با تمام دیگر تأثیرات در ترکیب باشد . قیمت باید طبق سیاست فروش کلی طرح شده برای محصول / خدمات باشد . بطور ساده تر ، یعنی اگر هدف فروش مقادیر بالایی از یک محصول باشد ، تعیین یک قیمت بالا برای آن بعید است که رسیدن به این هدف کمک کند . از سوی دیگر اگر هدف ، فروش یک محصول به بخش نسبتا” کوچکی از مصرف کنندگان از طبقه ی درآمدی بالاتر باشد ، تعیین یک قیمت بالا می تواندبه خوبی مناسب با این روش باشد .
سیاست قیمت گذاری به موقعیت یک محصول / خدمات در چرخه ی زندگیش هم بستگیخواهد داشت . در مرحله ی مقدماتی و بسیار رشد کرده ، تقاضا سریع رشد می کند و محصول ممکن است نسبتا” کمتر موجود باشد ، در حالیکه بعید است قیمت ، مهمترین عامل برای مصرف کننده باشد ( شکل 5 – 7 ) . بتابراین ، قیمت در این مرحله می تواند در سطح بالایی تعیین شده باشد . هر چه قدرمحصول بیشتر دردسترس باشد ورقابت کنندگان بیشتری وارد بازار شوند ، شاید نیاز شود که قیمت پائین بیاید تا سهم بازار را در بین مصرف کنندگان « اکثریت اولیه » افزایش دهد . در مراحل اشباع و کاهش ، قیمت اغلب ، به منظور تلاش برای حفظ تقاضا وفروش ، کاهش می یابد . در بعضی مواقع ، اگر سهم بازار و میزان فروش ثابت بماند ، ممکن است قیمت به منظور تلاش برای « از بین بردینه نقدینه » قبل از اینکه تقاضا بالا رود ، افزایش یافته باشد . خریداران درستکار و مصرف کنندگان که در نهایت تصمیم به خرید محصول می گیرند ، ممکن است موقعیتی را ایجاد کنند که در آن ، یک محصول « بنجل » شده یک احیای دید موقع دارد و یک « تسلیم نقدینگی » هم مانند تولید ، کاهش می یابد و محصول نسبتا” نادر و کمیاب می گردد …
در صورت تمایل شما می توانید تحقیق پروژه مالی ایران رادیاتور را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.