0
0

دانلود تحقیق بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان

687 بازدید

 اينترنت، در ساده ترين تعريف، عبارتست از   کامپيوترهايي  که در سراسر دنيا به هم متصل هستند، شبکه ای که اين کامپيوترها را به يکديگر متصل می سازد، و متدهای انتقال اطلاعات روی اين شبکه. منشاء اينترنت را می توان در سالهای جنگ سرد يافت، زمانی که احتمال شروع يک جنگ  هسته ای بين ايالات متحده و اتحاد جماهير شوروی کاملا وجود داشت. در آن سالها وزارت دفاع آمريکا… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در  تحقیق بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دنبال نمایید. این فایل شامل 84 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان

 

 

مشخصات فایل بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان

عنوان: بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 84
حجم فایل : 194 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

مقدمه

تاريخچه اينتر نت در ايران

 ايران يكي از كشورهايي است كه اگر چه دير به شبكه جهاني اينترنت متصل شد اما روند گسترش استفاده از اين تكنولوژي در ميان جامعه با رشد قابل قبولي توام بود . حالا ببينيد از كجا به كجا رسيده ايم.  بدون شک آغاز ارتباط با شبکه اينترنت در ايران همواره نام مرکز تحقيقات فيزيک نظری و رياضيات را به ياد می آورد. مرکز تحقيقات فيزيک نظری و رياضيات که در سال 1369 بعنوان نماينده ايران در شبکه آموزش و پژوهش اروپا پذيرفته شده بود، در سال 1370 ارتباط ايران را بصورت e-mail و از طريق گره اتريش با شبکه اينترنت برقرار نمود.

پس از ارتباط مطمئن و دائمی تر با اينترنت در سال 1371، مرکز تحقيقات فيزيک نظری سرويس دهی به دانشگاهها را آغاز نمود.

از سال 1372 ارايه اينترنت در ايران توسط مراکز خصوصی آغاز شد، در حاليکه قبل از آن شرکت مخابرات از طريق شرکت ديتا اقدام به ارايه سرويس اينترنت کرده بود.

  1368 : مركز تحقيقات فيزيك نظري و رياضيات( (IPMبه منظور ايجاد و اداره پروژه‌هاي تحقيقاتي و اشاعه تماس علمي بين دانشگاه‌هاي ايران و موسسات بين المللي آغاز بكار كرد.

 1371 : تعداد كمي از دانشگاه‌هاي ايران، از جمله دانشگاه صنعتي شريف و دانشگاه گيلان، توسط مركز تحقيقات فيزيك نظري و از طريق پروتكل UUCP به اينترنت وصل مي‌شوند تا با دنياي خارج ايميل رد و بدل كنند.

  1372 : مركز تحقيقات فيزيك نظري و رياضيات،‌ بعنوان تنها نهاد ثبت اسامي قلمرو [.ir] در ايران به رسميت شناخته مي‌شود. اين قلمرو مشخّصه تعيين شده براي هويّت ايران در فضاي اينترنت است.

 

فهرست مطالب تحقیق بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • فصل اول:طرح تحقیق
  • فصل دوم:سابقه موضوع تحقیق
  • فصل سوم:روش تحقیق
  • فصل چهارم: یافته های تحقیق وتجزیه وتحلیل یافته ها
  • فصل پنجم:خلاصه تحقیق  وپیشنهادها

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان را به قیمت 7900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3065
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق بررسی میزان و نوع استفاده از اینترنت توسط دانشجویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.