0
0

دانلود پاورپوینت چهاراه پول سازی

666 بازدید

نصایح پدر ثروتمند برای دستیابی به / استقلال مالی: پدرم همیشه میگفت : بدون داشتن استقلال مالی ، هرگز طعم آزادی حقیق را نخواهی چشید . آزادی شاید رایگان به نظر برسد ، اما بهایی دارد . این کتاب به افرادی تقدیم میشود که حاضرند بهای آن را پرداخت کنند…ادامه این مطلب را در پاورپوینت چهاراه پول سازی دنبال نمایید. این فایل شامل 22 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت چهاراه پول سازی

 

 

مشخصات فایل چهاراه پول سازی

عنوان: چهاراه پول سازی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 22
حجم فایل :  537 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت چهاراه پول سازی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

هر یک از ما حداقل در یکی از ربع های چهار راه پول سازی جای میگیریم . محلی که جریان نقدینگی ها از آن حاصل میشود ، جایگاه ما را تعیین میکند ، بسیاری از ما به فیش های حقوقی ماهانه اتکا میکنیم و بنابراین کارمند باقی میمانیم ؛ گروهی دیگر از ما نیز خویش فرما هستیم . کارمندان و خویش فرمایان در سمت چپ چهار راه پول سازی قرار میگیرند . سمت راست نمودار ؛ افرادی اختصاص یافته است که از رای کسب و کار که مالکیت آن را بر عهده دارند یا سرمایه گزاری هایی که صورت میدهند ، کسب و کار میکنند . این نمودار به شما کمک میکند که موقعیت کنونی خود را تشخیص دهید و جایگاهی که میخواهید در آینده در ان قرار بگیرید و راهی که در نظر دارید برای رسیدن استقلال ملکی طی کنید را شناسایی کنید . این کتاب برای کسانی نوشته شده است که آماده هستند تا موقعیت خود را در چهار راه پول سازی تغییر دهند ؛ به ویژه افرادی که اکنون در بخش های کارمندی و خویش فرمایی هستند…

 

فهرست مطالب پاورپوینت چهاراه پول سازی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • بخش اول چهار راه پول سازی
  • فصل اول ؛ چرا شغلی برای خود پیدا نمیکنید؟
  • روش های مختلف کسب درآمد
  • فصل دوم  : ربع های مختلف10000 افراد متفاوت
  • رهبری یعنی آشکار کردن بهترین استعداد های افراد
  • اهمیت هوش مالی
  • حوزه های کلیدی در هوش مالی

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت چهاراه پول سازی را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2984
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت چهاراه پول سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.