0
0

دانلود پاورپوینت عوامل احساس و ادراک

859 بازدید

دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، پر از محرکات مختلف است و ما در هر لحظه با سیلی از محرکات گوناگون روبرو هستیم و روشن است که در یک لحظه همه این محرکها را ادراک نمی‌کنیم. اینکه چه محرکهایی ادراک می‌شوند و ادراک چگونه صورت می‌گیرد و بطور کلی عواملی که ادراک فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهند، کدامها هستند؟ سوالاتی هستند که نظر روان شناسان احساس و… ادامه این مطلب را در پاورپوینت عوامل احساس و ادراک دنبال نمایید. این فایل شامل 29 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت عوامل احساس و ادراک

 

 

مشخصات فایل عوامل احساس و ادراک

عنوان: عوامل احساس و ادراک
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش
تعداد صفحات : 29
حجم فایل :  810 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت عوامل احساس و ادراک را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تعريف احساس:

انتقال اثرمحرک ازگيرنده ي حسي به سيستم اعصاب مرکزي ،که به صورت عيني قابل پيگيري است احساس ناميده مي شود .اين احساس ارزش شناختي ندارد وبه گونه اي منفعل حاصل مي گردد واساس صد در صدفيزيولوژيک دارد.

تعريف ادراک:

ادراک در روانشناسي امروزبه معناي فرايند ذهني يارواني است که گزينش وسازماندهي اطلاعات حسي ونهايتاًمعني بخشي به آنها را به گونه اي فعال به عهده دارد به عبارت ديگر پديده ادراک فرايندي ذهني است که در طي آن تجارب حسي معني دار ميشودواز اين طريق انسان روابط امور ومعاني اشياءرا در مي يابد.اين عمل به اندازه اي سريع در ذهن آدمي صورت مي گيرد که همزمان با احساس به نظر مي رسد.هنگامي که ازادراک سخن مي گوييم بايد توجه داشته باشيم که انسان تحت تاثير فقط يک محرک قرار نميگيرد ،بلکه مجموعه اي از تحريکات مربوط به دريافت کننده هاي حسي مکاني وزماني وتعامل آنها در موقيعتي خاص ،پديده اي رادرذهن او شکل مي دهند.بنابراين بدون انتخاب محرکي خاص وبدون سازمان يابي ادراکي وفعاليت دايمي ذهن،ادراکي صورت نمي گيرد …

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت عوامل احساس و ادراک, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • تعریف احساس
  • تعریف ادراک
  • عوامل موثر در ادراک
  • انواع خطاهاي ادراکي
  • تاثیر بافت در ادراک
  • تاثیر تجربه بر ادراک
  • روان شناسی احساس و ادراک

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت عوامل احساس و ادراک را به قیمت 7900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2981
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت عوامل احساس و ادراک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.