0
0

دانلود درس پژوهی آموزش مفهوم ضرب در دوره دوم چندپایه

909 بازدید

بررسی ویژگی های نظام آموزش و پرورش کشورهای مختلف نشان می دهد که آموزش دوره ی ابتدایی در اغلب آنها از اهمیت خاص برخوردار است و مهم ترین مقطع تحصیلی به شمار می رود به همین دلیل در قانون اساسی و قوانین آموزش همگانی که شامل آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی نیز هست، حق برخورداری همه کودکان برای پرورش استعدادهایشان در اغلب ممالک شناخته شده است… ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در درس پژوهی آموزش مفهوم ضرب در  دوره دوم چندپایه دنبال نمایید. این فایل شامل 56 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

درس پژوهی مفهوم ضرب در دوره دوم چند پایه

 

 

مشخصات فایل درس پژوهی آموزش مفهوم ضرب در  دوره دوم چندپایه

عنوان: درس پژوهی آموزش مفهوم ضرب در  دوره دوم چندپایه
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 56
حجم فایل : 224 کیلوبایت

بخشی از  درس پژوهی آموزش مفهوم ضرب در  دوره دوم چندپایه را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

بیان مساله

بررسی ویژگی های نظام آموزش و پرورش کشورهای مختلف نشان می دهد که آموزش دوره ی ابتدایی در اغلب آنها از اهمیت خاص برخوردار است و مهم ترین مقطع تحصیلی به شمار می رود به همین دلیل در قانون اساسی و قوانین آموزش همگانی که شامل آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی نیز هست، حق برخورداری همه کودکان برای پرورش استعدادهایشان در اغلب ممالک شناخته شده است. امروزه ضرورت و نقش آموزش و پرورش را کامل فقط در توسعه ی مهارت ها و قابلیت های شناختی به طور عام و آموزش و آماده کردن کودکان برای ورود به مدارج تحصیلی بالاتر خلاصه نمی کنند بلکه آن را به طور خاص عامل و اساس هر گونه تحول آغازین در عرصه رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می دانند. درس پژوهی یکی از اقدامات جالب و خاص در سطح آموزش و پرورش است. با توجه به دشواری ها و مشکلاتی که در سر راه تدریس و آموزش وجود دارد همکاری و مشارکت همه ی همکاران و استفاده از اندیشه های همدیگر یکی از بهترین اقدامات صورت گرفته در سطح مدارس می باشد.

. امروزه نیز انسان باید برای رشد و تعالی دست به پژوهش و تحقی بزند. بخصوص معلمان باید از طریق انسان از دیرباز برای برداشتن موانع سر راه خود راههایی را امتحان می کرد تا بتواند بهترین روش را برگزیند پژوهش و تحقیق راهکارهایی را برای بهتر و آسان تر کردن تفهیم و تدریس به دانش آموزان ارائه نمایند.

 

فهرست مطالب درس پژوهی آموزش مفهوم ضرب در  دوره دوم چندپایه, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • جدول مشخصات اعضای تیم درس پژوهی
  • مرامنـامـه
  • بیان مساله
  • تدوین طرح درس اول
  • تقسیم کار و تعیین نقش اعضای تیم درس پژوهی در تدریس اول
  • تدوین طرح درس دوم (اصلاح شده)
  • تقسیم کار و تعیین نقش اعضای تیم درس پژوهی در تدریس دوم
  • یافته های پژوهش و جمع بندی
  • پیشنهادها
  • منابع
  • پیوست ها

 

 

در صورت تمایل شما می توانید درس پژوهی آموزش مفهوم ضرب در  دوره دوم چندپایه را به قیمت 8900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2975
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود درس پژوهی آموزش مفهوم ضرب در دوره دوم چندپایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.