0
0

دانلود پاورپوینت کلیات و مفاهیم آزمون های روانی

839 بازدید

آزمون روانی، وسیله‌ای است عینی و استاندارد شده که برای اندازه‌گیری نمونه‌ای از رفتار یا خصایص آدمی به‌کار می‌رود. در این تعریف، منظور از “عینی” آن است که روش اجرا، نمره دادن و تعبیر و تفسیر نتایج آزمون بر اساس قواعدی معین و مشخص صورت می‌گیرد و قضاوت و نظر شخصی در آنها بی‌تاثیر است…ادامه این مطلب را در پاورپوینت کلیات و مفاهیم آزمون های روانی دنبال نمایید. این فایل شامل 15 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت کلیات و مفاهیم آزمون های روانی

 

 

مشخصات فایل کلیات و مفاهیم آزمون های روانی

عنوان: کلیات و مفاهیم آزمون های روانی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 15
حجم فایل :  641 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت کلیات و مفاهیم آزمون های روانی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تاریخچه آزمون هاي رواني

اين واقعيت که افراد از نظر استعداد، شخصيت و رفتار تفاوت دارند و اين که اين تفاوتها را ميتوان مورد سنجش قرار داد، احتمالا از ابتداي تاريخ مکتوب  زندگي انسان مورد توجه بوده است. افلاطون و ارسطو در آثار خود از تفاوتهاي فردي بين افراد و گروهها سخن گفتهاند. اصطلاح »آزمونهاي رواني« براي  اولين بار در سال  1509 از سوي مک کين کتل روانشناس آمريکايي در مقالهاي که با هدف سنجش تفاوتهاي فردي اشخاص نوشته شده بود، پيشنهاد گرديد.

کتل نيز مانند گالتون معتقد بود که از طريق آزمونهاي تنسنجي، زمان واکنش و افتراق حسي ميتوان کنشهاي ذهني از جمله هوش را اندازه گيري کرد…

 

فهرست مطالب پاورپوینت کلیات و مفاهیم آزمون های روانی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • تعریف آزمون روانی
  • تاریخچه آزمون هاي رواني
  • اعتبار
  • روایی
  • سنجش
  • اندازه گیری
  • تقسیم بندی آزمون های روانی از دیدگاه مختلف

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت کلیات و مفاهیم آزمون های روانی را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2876
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت کلیات و مفاهیم آزمون های روانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.