0
0

دانلود طرح جابر ویژگی های برگ

768 بازدید

بعضی از برگها گذشته از غذاسازی و یا بجای آن ٬ کارهای ویژه ای انجام می دهند . تیغ ها و خارها در بعضی از گیاهان برگهای محافظ گیاه هستند و نمی گذارند جانورانگیاه را بخورند . در بعضی از گیاهان ٬ مانند کاکتوس ٬ همه برگهای محافظ ٬ خار هستند و عمل فتوسنتز را ساقه سبز و ضخیم گیاه انجام می دهد . برگهای ذخیره ای نیز ویژگیهایی دارند ٬ بعضی از آنها ٬ مثل پیاز خوراکی… ادامه این مطلب را در طرح جابر ویژگی های برگ دنبال نمائید, که توسط وب سایت فراپروژه تهیه و تنظیم گردیده است.

دانلود طرح جابر ویژگی های برگ

 

 

مشخصات فایل ویژگی های برگ

عنوان: ویژگی های برگ
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل :  12,9 مگابایت

بخشی از طرح جابر ویژگی های برگ را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تحقیق زمینه ای

این مقاله دربارهٔ برگ گیاهان است. برای دیگر کاربردها، برگ (ابهام‌زدایی) را ببینید.

نمونه برگ درخت افرای پرچین

بَرگها زوائد جانبی ساقه‌اند که از مریستم انتهایی نوک ساقه پدید می‌آیند. برگها اندامهای پهن و سبز رنگی هستند که با نظم و ترتیب ویژه‌ای بر روی ساقه گیاهان قرار دارند و دارای دو بخش اصلی پهنک و دمبرگ اند. پهنک سطح تماس برگ و محیط را زیاد می‌کند پهنک به علت نازک بودن دو نقش فتوسنتز و تعرق را بخوبی انجام می‌دهد. برگ هر گیاه معمولاً ویژگیهای ظاهری خود را دارا است. این ویژگی در درجه اول مربوط به خصوصیات ارثی گیاه و در درجه دوم مربوط یه عوامل محیطی مانند نور، رطوبت و دماست.

بخش‌های برگ

در نهان‌دانگان برگ مرکب از یک قسمت صفحه مانند سبزی به نام پهنک است که به وسیله دنباله باریکی به نام دمبرگ به ساقه متصل می‌شود دم برگ غالباً در پایین خود و در قسمتی که به ساقه متصل می‌شود گاه پهن شده به صورت غلافی کم و…

 

 

 

طرح جابر ویژگی های برگ شامل موارد زیر می باشد:

  • پوستر های طرح جابربن حیان در مورد ویژگی های برگ
  • تابلوی نمایش طرح جابربن حیان در مورد ویژگی های برگ
  • عکس جابربن حیان در مورد ویژگی های برگ
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان ویژگی های برگ
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

 

 

در صورت تمایل شما می توانید طرح جابر ویژگی های برگ را به قیمت 3900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۹۷۳۶۶۱۴۶ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2802
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود طرح جابر ویژگی های برگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.