0
0

دانلود پاورپوینت آموزش زبان فارسی

708 بازدید

کسب اطلاع یک آموزگار از ویژگی های جسمی، شناختی، عاطفی و اجتماعی دانش آموزان خود از مهم ترین وظایف او به شمار می آید در غیر این صورت او هیچ گاه نخواهد توانست راهکارهای مناسب را برای اجرای فرایند یاددهی – یادگیری مهارت های زبان فارسی در کلاس درس انتخاب کند و به اجرا در آورد…ادامه این مطلب را در پاورپوینت آموزش زبان فارسی دنبال نمایید. این فایل شامل 28 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت آموزش زبان فارسی

 

 

مشخصات فایل آموزش زبان فارسی

عنوان: آموزش زبان فارسی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 28
حجم فایل :  832 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت آموزش زبان فارسی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

ویژگی های کودکان دبستانی

با توجه به آنچه گفنیم لازم است شما به عنوان معلم دوره ی دبستان با مطالعه ی کتاب های مختلف در زمینه های روان شناسی رشد، روان شناسی یادگیری، روانشناسی اجتماعی، ارتباطات انسانی، زبان شناسی و دیگر حوزه های مربوط به فرایند یاددهی – یادگیری، شناخت خود را از دانش آموزان ۷ تا ۱۲ ساله که مخاطبان اصلی شما در این دوره هستند گسترش دهید تا بتوانید در انجام رسالت معلمی و به خصوص آموزش مهارت های زبان فارسی به کودکان بیش از پیش موفق شوید.

در این دوره، از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی، تغییرات شگرفی در کودک به وجود می آید. با قدم گذاشتن کودک از خانه به مدرسه، محیط اجتماعی او گسترش می یابد و روابط میان فردی» او از محدوده ی پدر و مادر و بستگان نزدیک به محدوده ی بزرگ تر همسالان و دیگر بزرگسالان همچون مدیر، معلم و ناظم مدرسه توسعه می یابد…

ویژگی های جسمی کودکان دبستانی

در آغاز دوره ی دبستان (دورهی سوم کودکی)، کودک دارای رشد جسمی آرام و کندی است و از شتاب رشد او که شاخص دوره ی قبلی (دوره ی دوم کودکی) او بود، کاسته شده است. قد متوسط یک کودک معمولی که در آستانه ی قدم گذاشتن به مدرسه است حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و وزن او از ۱۸ تا ۲۴ کیلوگرم متفاوت است. در طول دوره ی دبستان، در شرایط عادی، هر سال بایستی حدود ۷ سانتی متر به قد و ۴ کیلوگرم به وزن کودک اضافه شود ؛ به طوری که در پایان دورهی ابتدایی قد او حدود ۱۵۰ سانتی متر (یک متر و نیم) و وزن وی حدود ۴۰ کیلو گرم باشد…

 

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت آموزش زبان فارسی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

 

  • ویژگی های کودکان دبستانی
  • ویژگی های جسمی کودکان دبستانی
  • ویژگی های حرکتی کودکان دبستانی
  • ویژگی های عاطفی کودکان دبستانی
  • ویژگی های اجتماعی کودکان دبستانی
  • بازی، سرگرمی و کودکان دبستانی
  • انواع بازی و سرگرمی در دوره ی دبستان
  • ویژگی های شناختی -ذهنی کودکان دبستانی
  • طبقه بندی (دسته بندی) و آموزش مهارت های زبانی
  • ویژگی های زبان شناختی کودکان دبستانی

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت آموزش زبان فارسی را به قیمت 7900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۹۷۳۶۶۱۴۶ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2760
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت آموزش زبان فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.