0
0

دانلود پروژه تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان

655 بازدید

گسترش شرکتهای تولیدی، تولید به مقدار زیاد، واردات بی رویه، جهانی شدن بازارها و توسعه اقتصادی، بدون افزایش تولید میسر نیست. افزایش تولید خود مسائل مربوط به فروش و بازارهای مصرفی را به دنبال دارد. گسترش شرکتها، رقابت در بازارها و مسائل بازاریابی را به نحوی پیچیده ساخته که دیگر مشکل است… ادامه این مطلب را در پروژه تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان دنبال نمایید. این فایل شامل 85 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

پروژه تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان

 

 

مشخصات فایل تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان

عنوان: تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 85
حجم فایل :  330 کیلوبایت

بخشی از پروژه تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

1-1-مقدمه

در دنیای امروز بقا و توسعه سازمانها و شرکتها در گروی بازاریابي صحیح و فروش محصولات و خدمات است بازاریابي امروز نه بر محور امکانات تولیدی، بلکه براساس شیوه صحیح اطلاع  رساني به مصر کنندگان استوار است و برای رقابت و حفظ سهم بازار ميبایست شیوه های مطلوب متقاعدسازی مصرف کننده را شناسایي نمود. در تمامي فرایندهای بازارایابي، بازاریابان سعي در القای کیفیت در مشتریان در جهت ایجاد ارزش برای آنها دارند این ارزش ایجاد شده برای مشتریان منجر به تکرار خرید و در نهایت سبب افزایش فروش مي شود. در حقیقت بازاریابي به دنبال شیوه های مناسب جهت ارضا  نیازهای مشتریان بوده و این شیوه هاست که در نهایت شرکت های موفق و ناموفق را از هم متمایز مي کند.

1-2-بیان مساله

از عوامل مهمی که می توان از آن در جهت تاثیر گذاری بر قصد خرید افراد تاثیر گذاشت، پیشبرد فروش می باشد. در زمینه پیشبرد فروش نظرات مختلفی ارائه شده است. فنگ لو و همکاران)  1995 (اظهار داشته که پیشبرد فروش شامل هر شیوه ای اطلاع رساني و متقاعدسازی و به یاداوری مشتریان در آمیخته بازاریابي محصول، کالا یا خدمت است(فنگ و مارتین ، 2009). اوهو و وان)  2009 ( هم معتقدند پیشبرد فروش منجر به افز ایش فروش و سود شده و همچنین تمایل به امتحان نام تجاری ترفیع داده شده را گسترش داده و در نتیجه منجر به افز ایش خرید شده و در این راستا فروش را نیز تقویت مي کند(اوهو و وان ، 2009). نحوه ارتباط برنامه های مربوط به پیشبرد فروش با سایر اجزای آمیخته بازاریابی و میزان تأثیر گذاری آن بر فعالیتهای بازاریابی از جمله مواردی است که نیازمند توجه جدی می باشد. چنانچه بدون تجزیه و تحلیل موقعیت و نقش تعیین کننده هریکی از ابزارهای ، به تدوین برنامه یکپارچه بازاریابی پرداخته شود، بدون شک اهداف مورد انتظار نیز محقق نخواهد شد.

فهرست مطالب پروژه تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • فصل اول: کلیات
  • 1-1-مقدمه
  • 1-2-بیان مساله
  • 1-3-ضرورت انجام تحقیق
  • فصل دوم: پیشبرد فروش
  • 2-1- پیشبرد فروش
  • 2-2- رشد سریع پیشبرد فروش
  • 2-3- اهداف پیشبرد فروش
  • 2-4- انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش
  • 2-5- رابطه بین پیشبرد فروش و تبلیغات
  • 2-6-تبلیغات پیشبرد فروش
  • 2-7-مراحل استفاده از تبلیغات پیشبرد فروش
  • 2-8- فروش شخصی
  • 2-8-1- ماهیت فروش شخصی
  • 2-8-2- نقش نیروی فروش
  • 2-8-3- اصول فروش شخصی
  • فصل سوم: رفتار مصرف کننده و  تصمیمات خرید و درگیری مصرف کنندگان
  • 3-1-رفتار مصرف کننده
  • 3-2- کاربردهای رفتار مصرف کننده
  • 3-2-1- استراتژی بازاریابی
  • 3-2-2-  تنظیم سیاستها و مقررات
  • 3-2-3- بازاریابی اجتماعی
  • 3-2-4-  ارتقای سطح آگاهی جامعه
  • 3-3- عواملی که بر رفتار مصرف کننده اثر میگذارد
  • 3-3-1-  عوامل فرهنگی
  • 3-3-2- عوامل اجتماعی
  • 3-3-3-  عوامل روانی
  • 3-4- اهمیت مطالعه رفتار مصرف کننده
  • 3-5- روانشناسی رفتار مصرف کننده
  • 3-6- رفتار خريد مصرف‌ کننده
  • 3-7- انواع تصمیمات خرید و درگیری مصرف کنندگان
  • 3-8- گرايش خريدار
  • 3-8-1- ارزش
  • 3-8-2- کارايي
  • 3-8-3- مقدار
  • 3-8-4- تنوع
  • 3-8-5- مزايا
  • 3-9- مدل تصمیم خرید مصرف کننده
  • 3-9-1- مدل اپورلز و کندال برای تصمیم خرید مصرف کننده
  • 3-9-2- مدل والس برای تصمیم خرید مصرف کننده
  • 3-10-رفتار خريدار و آميخته بازاريابي
  • فصل چهارم: مرور تحقیقات انجام شده
  • 4-1-تحقیقات داخلی
  • 4-2-تحقیقات خارجی
  • فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
  • 5-1- نتیجه گیری
  • منابع

 

در صورت تمایل شما می توانید پروژه تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان را به قیمت 12900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2243
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پروژه تاثیرابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش های پس از خرید مصرف کنندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.