0
0

دانلود پاورپوینت نوشیدنی ها

657 بازدید

نوشیدنی به مایع‌هایی گفته می‌شود که انسان می‌تواند آن را بنوشد. نوشیدنی‌ها نقش مهمی در فرهنگ انسانی ایفا می‌کنند. انواع رایج نوشیدنی‌ها شامل آب، شیر, آب‌میوه‌ها، قهوه، چای، و نوشابه‌ها است. علاوه بر این، نوشیدنی‌های الکلی مانند شراب، آبجو، و نوشیدنی تقطیری، که حاوی اتانول است به … ادامه این مطلب را در پاورپوینت نوشیدنی ها دنبال نمایید. این فایل شامل 28 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت نوشیدنی ها

 

 

مشخصات فایل نوشیدنی ها

عنوان: نوشیدنی ها
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 28
حجم فایل :  3,16 مگابایت

بخشی از پاورپوینت نوشیدنی ها را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

نوشیدنی به مایع‌هایی گفته می‌شود که انسان می‌تواند آن را بنوشد. نوشیدنی‌ها نقش مهمی در فرهنگ انسانی ایفا می‌کنند. انواع رایج نوشیدنی‌ها شامل آب، شیر, آب‌میوه‌ها، قهوه، چای، و نوشابه‌ها است. علاوه بر این، نوشیدنی‌های الکلی مانند شراب، آبجو، و نوشیدنی تقطیری، که حاوی اتانول است به مدت ۸۰۰۰ سال بخشی از فرهنگ و پیشرفت انسانی بوده‌است.

تغذيه، علم تعادل و تنوع است و بايد تمام خوراكي‌ها را از تمام گروه‌هاي غذايي مصرف كنيم. متأسفانه برخي بچه‌ها و حتي بزرگ‌ترها بسيار بدغذا هستند و گروهي از ميوه‌ها و سبزي‌ها را كاملا از برنامه غذايي خود حذف مي‌كنند.بنابراين تركيب آبميوه‌ها و سبزي‌ها مي‌تواند راهي ساده براي گنجاندن تعداد و گونه بيشتري از ميوه‌ها و سبزي‌ها در برنامه غذايي آنها باشد. مثلا اگر فرزند شما علاقه چنداني به مصرف هويج يا ليمو شيرين ندارد، مي‌توانيد آب هويج و ليموشيرين را بدون اينكه متوجه شود، با آب پرتقال كه مورد علاقه اوست، تركيب كنيد. اگر دوست ندارد شير خالص بخورد، كمي آب هويج به آن اضافه كنيد. هزار و يك روش تركيبي ديگر وجود دارد تا با انجام آنها تمام تلاشتان را براي حفظ سلامت خانواده‌تان كرده باشيد.

آبمیوه

آبمیوه یكی از بهترین نوشیدنی‌هاست كه با در اختیار داشتن املاح و ویتامین‌ها، ضمن رفع عطش، بخش قابل توجهی از نیاز بدن به ویتامین‌ها را تأمین می ‌كند و پزشكان نیز مصرف روزانه آن را توصیه می ‌كنند.هر چند مصرف آبمیوه طبیعی، تازه و خانگی در اولویت قرار دارد، اما سرعت زندگی ماشینی گاهی فرصت گرفتن آبمیوه در خانه را از مردم سلب می كند و در این ‌صورت مصرف آبمیوه‌های پاكتی كه توسط كارخانه‌ها تولید می‌ شوند هم خالی از لطف نخواهد بود…

فهرست مطالب پاورپوینت نوشیدنی ها, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • آبمیوه
  • ويژگي‌ها
  •  فرآورده‌هاي آب‌ ميوه
  • فرآیندهای حرارتی
  • انواع نوشیدنی
  • نوشیدنی های میوه ای صنعتی
  •  آب سبزي ها

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت نوشیدنی ها را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2181
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت نوشیدنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.