0
0

دانلود پایان نامه تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو

228 بازدید

سیستم تعلیق بخشی از خودرو است که باعث می‌شود نوسانات حاصل از حرکت خودرو برروی سطوح ناهموار به جرم معلق وارد نشود. در ادامه با تحلیلی کامل از سیستم تعلیق خودرو آشنا خواهید شد. فراپروژه به شما پژوهشگر عزیز پیشنهاد می کند تا از پایان نامه تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو دیدن نمایید. این فایل شامل 84 صفحه و در قالب word تهیه و تنظیم گردیده است.

پایان نامه تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو

مشخصات  فایل تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو

عنوان پایان نامه :  تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 84
حجم فایل : 3٫17 مگابایت

بخشی از پایان نامه تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو  را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

بوشها Bushes

بوشها قطعاتی هستند اکثرا از جنس لاستیک طبیعی که برای اتصال بین قطعات متحرک سیستم تعلیق به یکدیگر استفاده می شوند . هدف استفاده از بوشها حذف سر و صدا Noiseدر حین حرکت ، لاستیکی مقاومت خوبی در برابر کشش داشته ، همچنین در دماهای پایین ، بسیار مقاوم می باشند. اما در مکانهایی که بدلیل سرعت حرکت ، دما بالاست ، زود سخت شده و دچار ترکیدگی و شکست می شوند ، در چنین مواردی بهتر استازبوشهای ساخته شده ازاورتانUrethaneکه مقاومت بیشتری دربرابر گرما دارند،استفاده شود،البته این نوع بوشها انعطاف پذیری نوع لاستیکی را دارا نبوده ونرمی خودرو وهندلینگ آن راتاحدی تحت تاثیر قرارمیدهند. و…

طبق(‌ Control Arm )

قطعه ای است فلزی که در دو سر ان دارای بوشهای محوری ( مانند آرنج یا زانوی انسان عمل می کند ) می باشد که از یک سمت به قطعات متحرک سیستم تعلیق و از سمت دیگر به شاسی خودرو متصل می گردد و نقش اتصال شاسی به قطعات سیستم تعلیق را بر عهده دارد.و…

نحوه کارکرد

کاربرد سیستم های هیدرولیک در طراحی خودروها با جایگزینی ترمز هیدرولیکی بجای ترمزهای مکانیکی نوع کابلی و یا اهرمی آغاز شد. در این سیستم و با توجه به قابلیت های انعطاف پذیری مایعات و با ایجاد فشار روی مایع امکان انتقال نیروی ترمز به تمام چرخها بوجود آمد.و…

کار تعلیق

کار تعلیق خودرو، در به حداکثر رسانیدن اصطکاک بین لاستیک و سطح جاده، برای فراهم آوردن هدایت پایدار، دست فرمان خوب و اطمینان از اینکه سرنشینان در راحتی به سر می برند، خلاصه می شود. در این مقاله ما به کاوش چگونگی کارکرد سیستم تعلیق می پردازیم، و اینکه در طول سال ها چگونه متحول شده، و اینکه طراحی سیستم های تعلیق در آینده به کدام جهت سوق پیدا می کند. اگر جاده ها کاملاً صاف بودند و بدون هیچ دست اندازی، ما نیازی به سیستم تعلیق نداشتیم.و…

سیسم تعلیق چندمیله ای

اینجا یک سری مفاهیم اولیه در مورد تعلیق را مرور کردیم. حال بیایید به سیستم تعلیق چند-میله ای بپردازیم. در ابتدا باید بدانیم که این سیستم تعلیق از نوع وابسته است یا مستقل. که باید اشاره کرد که از نوع مستقل می‌باشد. این نوع سیستم تعلیق از دو جناغی مشتق گرفته شده است. سیستم تعلیق چند-میله ای از سه یا چند بازوی جانبی و یک یا چند بازوی طولی تشکیل شده است. که البته طول این بازوها با هم فرق دارند و زاویه قرار گیری آنها نسبت به هم متفاوت است. و…

 

فهرست مطالب پایان نامه تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

فصل اول: بررسی قسمتهايي از سیستم های تعلیق

1-1بررسی قسمتهايي از سیستم های

1-2بوشها Bushes

1-3طبقControl Arm

1-4سیبک Ball Joint

1-5میل تعادل ‌ Stabilizer ، Sway Bar ، Anti Roll Bar

1-6انواع سامانه چهار چرخ محـرِک

فصل دوم : نحوه کارکرد سیستم تعلیق هیدرو اکتیو

2-1نحوه کارکرد

2-2روغن هیدرولیک

2-3گاز نیتروزن

2-4سیستم های تعلیق خودرو چگونه کار می کنند

فصل سوم : کار تعلیق خودرو

3-1کار تعلیق

3-2دست فرمان

3-3شاسی

3-4سیستم تعلیق

3-5سیستم هدایت

3-6فنر تخت

3-7 میله پیچشی

3-8فنربادی

3-9جرمها

3-10 جرم معلق و نامعلق

3-11کنترل وزن معلق

3-12پایه و میل موج گیر

3-13 انواع سیستم های تعلیق

3-14 تعلیق Suspension

3-15 فنر های شمش ( Leaf Spring)

3-16فنر های لول  Coil Spring

3-17فنر های پیچشی  (Torsion bar )

3-18 فنر های بادی یا پنوماتیک Air Spring

3-19 فنر بندی هیدرو استاتیک یا هیدرو پنوماتیک

3-20  میل موجگیر  Connecting rod

3-21 کمک فنر  Shock absorber

3-22 طبق   Control arm

3-23 انواع سیستم تعلیق

فصل چهارم: سیستم جدید تعلیق فورد

4-1فورد

4-2 Ford Focus RS

4-3 Bose® Suspension Front Module

فصل پنچم: اجزای تشکیل دهنده سیستم تعلیق خودرو

5-1اجزا

5-2اجزای تشکیل دهنده سیستم تعلیق خودرو

5-3انواع سیستم تعلیق خودرو

5-4تعلیق مستقل

5-5 تعلیق طبق دار دوبل

5-6تعلیق مک فرسون

فصل ششم: نحوه عملکردسیستم تعلیق چند-میله ای

6-1سیسم تعلیق چندمیله ای

66-2معایب ومزایا

6-3سیستم تعلیق هوایی

6-4 تعلیق هوایی برای چرخ های پشت

6-5عملکرد سیستم تعلیق بادی در خودرو های سنگین

6-6وظایف سیستم تعلیق

6-7تاریخ ابداع تعلیق بادی

6-8 سیستم های تعلیق ویژه

6-9سیستم تعلیق Horstmann هورتسمن

6-10فنر جمع شونده Coil Spring

6-11سیستم تعلیق Hydro Strut

6-12سیستم تعلیق Hydrogas

منابع

 

در صورت تمایل شما می توانید پایان نامه تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو را به قیمت 16900تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=217
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پایان نامه تحلیل در رابطه با سیستم تعلیق خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.