0
0

دانلود پاورپوینت عوامل استحکام خانواده

766 بازدید

با توجه به آموزه های اسلام به نظر می رسد استفاده از پیشنهادهای دیگران اعضای اصلی یک خانواده زن و شوهر سند عقل و منطق ایجاب می کند که برای حفظ صمیمت دو طرفه در انجام امور اساسی و سرنوشت ساز با یکدیگر به شور و مشورت بشینند. پس از وصول وحدت به تصمیم گیری و اجرا بپردازند… ادامه این مطلب مفید را در پاورپوینت عوامل استحکام خانواده دنبال نمایید. این فایل شامل 23 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت عوامل استحکام خانواده

 

 

مشخصات فایل عوامل استحکام خانواده

عنوان: عوامل استحکام خانواده
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 23
حجم فایل :  1,25 مگابایت

بخشی از پاورپوینت عوامل استحکام خانواده را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

عومل استحکام خانواده

مشورت و کسب توافق در خانواده

با توجه به آموزه های اسلام به نظر می رسد استفاده از پیشنهادهای دیگران اعضای اصلی یک خانواده زن و شوهر سند عقل و منطق ایجاب می کند که برای حفظ صمیمت دو طرفه در انجام امور اساسی و سرنوشت ساز با یکدیگر به شور و مشورت بشینند. پس از وصول وحدت به تصمیم گیری و اجرا بپردازند. تصمیم گیری های یک جانبه از طرف مرد یا زن به وحدت و یگانگی آن لطمه می زند زیرا طرف مقابل احساس پوچی کرد. او می فهمد که در اداره خانه جایگاهی و منزلتی ندارد بدیهی است همین احساس او را وادار می کند که به سمت بی مهری و انزوا کشانده شود و به تدریج شکاف و جدایی بین آن حکم فرما می گردد. ناگفته نماند که حرف اصلی از شور و مشورت زن و مرد با هم دیگر این است که دو عضو اصلی خانواده از افکار و نظریات یکدیگر آگاهی بیابند و در عمل به آن چه به عقل و منطق نزدیک تر است انجام شود مهم ترنین فایده این کار این است که موجودیت زن و شوهر محفوظ می ماند…

محبت به اعضای خانواده

مهم ترنی عامل پیوند یک دختر و پسر علاقه آن دو به یکدیگر است خداوند نیز وعده داده است که پس از ازدواج مهر و محبت بین آن دو ایجاد خواهد شد.

انسان ها تشنه مهر و محبت هستند بدیهی است که این مهر و محبت هرقدر خالصانه تر باشد تجلیات وحدت و یکپارچگی پرفروغ تر و ملکوتی تر خواهد بود. جانعه شناسی روستایی طلاق در روستاها کم تر است زیرا در محیط روستایی بین زن و مرد محبت وجود دارد و هر دو با صفا و صمیمیت با هم زندگی می کنند. مجبور کردن دختران به ازدواج های ناخواسته گناهی نابخشودنی است زیرا در این گونه ازدواج ها فرد ناچار است یک عمر بسوزد و بسازد…

فهرست مطالب پاورپوینت عوامل استحکام خانواده, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • عومل استحکام خانواده
  • مشورت و کسب توافق در خانواده
  • محبت به اعضای خانواده
  • مدیریت اقتصادی خانواده
  • ارضای نیازهای جنسی
  • دینداری
  • همدلی
  • مشخص و متعادل نمودن انتظارها
  • رازداری
  • عفو و گذشت
  • مهارتهای تحکیم خانواده

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت عوامل استحکام خانواده را به قیمت 20900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2129
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت عوامل استحکام خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.