4pمک کارتی: جروم مک کارتی آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix را مرکب از چهار عامل عمده کالا، قیمت، توزیع، ترویج پیشنهاد کرد که به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوان P 4 می شناسند.P 4 عبارت است از هر نوع اقدامی که شرکت بتواند برای کالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد… ادامه این مطلب را در پاورپوینت آمیخته های بازاریابی دنبال نمایید. این فایل شامل 18 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.
مشخصات فایل آمیخته های بازاریابی
عنوان: آمیخته های بازاریابی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 18
حجم فایل : 69 کیلوبایت
بخشی از پاورپوینت آمیخته های بازاریابی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.
تعریف بازاریابی
بازاریابی یاMarketing به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.
آمیزه بازاریابی
منظور از آمیزه بازاریابی یا ترکیب بازار، این است که باید مشخص کرد چگونه باید این عوامل را در هم آمیخت.
معمولاً این عوامل را به چهار گونه اصلی طبقه بندی میکنند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج
استراتژی بازاریابی یعنی تنظیم و اجرای آمیزه بازاریابی. ابزار کار و تاکتیکها در بازاریابی، آمیزه بازاریابی است.
فهرست مطالب پاورپوینت آمیخته های بازاریابی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.
- 1.مقدمه
- 2.تعریف بازاریابی
- 3.تعریف آمیزه بازاریابی
- 4.زیرمجموعه های ابزارهای بازاریابی
- 5.کیفیت محصول
- 6.انواع تخفیفات
- 7.مشخصات آمیزه بازاریابی
- 8.تجزیه وتحلیل آمیزه بازاریابی
- 9.نتیجه گیری
در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت آمیخته های بازاریابی را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.