0
0

دانلود پاورپوینت زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی

693 بازدید

میرزا یونس، فرزند میرزا بزرگ، كه بعدها مشهور به میرزاكوچك خان جنگلی شد، در سال 1298 هجری قمری در محله استاد سرای رشت و در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود و تحصیلات مقدماتی را در رشت در مدرسه علمیه حاج حسن (صالح آباد) گذراند… ادامه این مطلب را در پاورپوینت زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی دنبال نمایید. این فایل شامل 9 اسلاید و در قالب powerpoint می باشد.

پاورپوینت زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی

 

مشخصات فایل زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی

عنوان: زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 9
حجم فایل :  504 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تحصیلات

میرزا کوچک خان تحصیلات اولیه خود را در مدرسه حاج حسن، واقع در صالح آباد رشت و نیز مدرسه جامع که در آن موقع رونق خوبی داشت، گذراند. سپس به تهران عزیمت کرد و در مدرسه محمودیه حجره ای گرفت و به تحصیلات خویش ادامه داد. بنابر نقل رضا مظفری در کتاب مشاهیر گیلان او در آستانه نیل به مقام اجتهاد بود که تحولات ایران آن زمان مسیر زندگی اش را تغییر داد. شیخ یونس عمده تحصیلات خود را نزد استادی به نام خلخالی گذراند. او شدیدا تحت تأثیر استاد و سخنان دلنشین او قرار گرفت.

تأثیرات استاد

استادِ میرزا کوچک، مرحوم خلخالی، مردی وارسته و نیک محضر بود. کلامش تأثیر عجیبی در مخاطبان می نهاد. در کلاس، تنها به درس قناعت نمی کرد. او در هر فرصتی سخن از مدینه فاضله به میان می آورد. از جامعه عاری از ظلم و جور و فقر و فساد، و از انسان کامل و کمالات و فضایل او صحبت می کرد. سخنان این استاد چنان اثری در یونس نهاد که او را در فکری عمیق فرو برد و از آن موقع به دنبال راهی برای بنا کردن مدینه فاضله و پاک کردن جامعه از زشتی ها و پلیدی ها بود.

فهرست مطالب پاورپوینت زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • معرفی
  • تحصیلات
  • تأثیرات استاد
  •  شخصیت میرزا
  •  آغاز فعالیت

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی را به قیمت 2900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1918
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.