0
0

دانلود پاورپوینت انگیزش بیرونی

675 بازدید

شبه نیازها خواست ها و امیالی هستند که به صورت موقعیتی ایجاد می شوند و برخلاف نیازهای فیزیولوژیکی، روان شناختی، و نه آشکار، نیازهای تمام عیار نیستند. شبه نیازها به این علت نیاز نامیده می شوند که از جند نظر شبیه نیازهای واقعی هستند. برای مثال، آنها بر اینکه چگونه فکر، احساس، و عمل کنیم… ادامه این فایل را در پاورپوینت انگیزش بیرونی دنبال نمایید. این فایل شامل 40 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت انگیزش بیرونی

 

مشخصات فایل انگیزش بیرونی

عنوان: انگیزش بیرونی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 40
حجم فایل :  2,98 مگابایت

بخشی از پاورپوینت انگیزش بیرونی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تعریف شبه نیاز

تعریف شبه نیاز این است: میل زودگذر و به صورت موقعیتی ایجاد شده ای که برای پرداختن نسبتاً فوری و تکانشی به رفتار خاصی که قادر است این تنش ناشی از موقعیت را کاهش دهد، انرژی به وجود می آورد.

نمونه هایی از شبه نیازهای رایج عبارتند از: نیاز داشتن به پول در فروشگاه، نوار زخم بندی بعد از بریدگی، و چتر به هنگام باران.

شبه نیازها از رویدادهای موقعیتی سرچشمه می گیرند که حس روان شناختی تنش، فشار، و فوریت را در ما ایجاد می کنند. بنابراین، شبه نیازها کمبودگرا و از لحاظ موقعیتی واکنشی هستند.

انگیزش بیرونی

مشاهدۀ رفتار روزمره حکایت دارد که گاهی نیازهای درونی ما خاموش هستند، یا حداقل یک جایی در شعلۀ عقبی هشیاری قرار دارند. گاهی دانش آموزان در مدرسه، به برنامه های درسی بی علاقه هستند. گاهی کارمندان در محل کار، بی حوصله اند و به کندی کار می کنند. گاهی بیماران در بیمارستان، میل به ورزش احساس می کنند و مایل نیستند داروهای خود را مصرف کنند.

انگیزش بیرونی از مشوق ها و پیامدهای محیطی مانند غذا، پول، تحسین، توجه، برچسب ها، امتیازها، ژتون ها، تأیید، بورس تحصیلی، شکلات، گواهی نامه ها، جوایز، لبخندها، می شود که از خود فعالیت مجزا است (از پیامدهای که بیرون از- یا مجزا از- فعالیت است)…

فهرست مطالب پاورپوینت انگیزش بیرونی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • شبه نیازها
  • تعریف شبه نیاز
  • انگیزش بیرونی
  • مشوق ها، پیامدها، و پاداش ها
  • انگیزش درونی در برابر انگیزش بیرونی
  • پاداش های مورد انتظار و مادی
  • منافع مشوق ها، پیامدها، و پاداش ها
  • نظریة ارزیابی شناختی
  • انواع انگیزش بیرونی
  • بی انگیزشی

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت انگیزش بیرونی را به قیمت 25900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1888
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت انگیزش بیرونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.