0
0

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاريابی

676 بازدید

بي شك كسب بازارهاي جهاني هدف سازمان ها وشركت هايي است كه دنباله روي را محكوم به فنا دانسته.پيروي وتبعيت را نمي پسندند.بلكه خواهان انند تا مطرح، تاثيرگذار و در يك كلام پيشرو باشند.در واقع ورود به عرصه هاي فراملي و جهاني نيازمند ساختار سازماني مناسب و … ادامه این مطلب مفید را در پاورپوینت استراتژی های بازاريابی دنبال نمایید. این فایل شامل 16 اسلاید و در قالب powerpoint می باشد.

پاورپوینت استراتژی های بازاريابی

 

 

مشخصات فایل استراتژی های بازاريابی

عنوان: استراتژی های بازاريابی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 16
حجم فایل :  76 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت استراتژی های بازاريابی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

بازاريابي

تحليل نياز هاي مشتريان، طراحي محصولات و فرايند هايي كه به ان نيازها پاسخ دهد و مشتريان را از وجود ان محصولات و فرايندها اگاه ساختن.

استراتژي بازاريابي

استراتژي كه تعيين ميكند يك سازمان چگونه به اهداف بازاريابي خود مي رسد.مثلا بر كدام بازارها و محصولات متمركز شود و چه مقدار براي فعاليت هاي بازاريابي هزينه كند.

استراتژي رهبري هزينه ها

در رهبري هزينه ها شركت اقدام به توليد و عرضه محصولات استاندارد ميكند كه بهاي تمام شده هر واحد براي مشتري (كسي كه نسبت به قيمت حساسيت دارد) كاهش ميابد.

هدف استراتژي رهبري هزينه

اين است كه محصولاتي با قيمت پايين تر از شركت هاي رقيب به بازار عرضه كرده و بدان وسيله سهم بيشتري از بازار را بدست اورد و انگاه با بالا بردن فروش تلاش كند شركت هاي رقيب را بكلي از بازار خارج كند.

فهرست مطالب پاورپوینت استراتژی های بازاريابی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • 1.مقدمه
  • 2.تعريف بازاريابي
  • 3.تعريف استراتژي بازاريابي
  • 4.انواع استراتژي هاي بازاريابي
  • 5.استراتژي رهبري هزينه ها
  • 6.استراتژي تمايز
  • 7.استراتژي تمركز
  • 8.نتيجه گيري

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت استراتژی های بازاريابی را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1876
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاريابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.