0
0

دانلود پاورپوینت توسعه و شاخصه های آن

636 بازدید

به طور کلي توسعه جرياني است که در خود تجديد سازمان و سمت‌گيري متفاوت کل نظام اقتصادي-اجتماعي را به همراه دارد. توسعه علاوه بر اينکه بهبود ميزان توليد و درآمد را دربردارد, شامل دگرگوني‌هاي اساسي در ساخت‌هاي نهادي, اجتماعي-اداري و همچنين ايستارها و ديدگاه‌هاي عمومي مردم است… ادامه این مطلب مفید را در پاورپوینت توسعه و شاخصه های آن دنبال نمایید. این فایل شامل 29 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت توسعه و شاخصه های آن

 

مشخصات فایل توسعه و شاخصه های آن

عنوان: توسعه و شاخصه های آن
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 29
حجم فایل :  594 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت توسعه و شاخصه های آن را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

توسعه

کشورهاي درحال‌توسعه:

امروز پيشنهاد مي‌گردد که به‌جاي تعبير کشورهاي جهان سوم (عقب‌مانده) از اصطلاح ”کشورهاي درحال‌توسعه“ استفاده شود. کشورهاي درحال‌توسعه نيز خود به کشورهاي بيشترتوسعه‌يافته“ و ”کمترتوسعه‌يافته“ تقسيم مي‌شوند.

ابعاد مختلف توسعه ملي عبارتند از:

توسعه اقتصادي, توسعه سياسي, توسعه فرهنگي و اجتماعي, و توسعه امنيتي (دفاعي). مناسب نيست بدون توجه به کليه ابعاد توسعه, صرفاً به يک جنبه اولويت بخشيد و ديگر بخش‌ها را در دستورکار آينده قرار داد…

توسعه اقتصادی

”توسعه اقتصادی“ عبارتست از رشد همراه با افزایش ظرفیت‌های تولیدی اعم از ظرفیت‌های فیزیكی, انسانی و اجتماعی. در توسعه اقتصادی, رشد كمی تولید حاصل خواهد شد اما در كنار آن, نهادهای اجتماعی نیز متحول خواهند شد, نگرش‌ها تغییر خواهد كرد, توان بهره‌برداری از منابع موجود به صورت مستمر و پویا افزایش یافته, و هر روز نوآوری جدیدی انجام خواهد شد.

بعلاوه می‌توان گفت تركیب تولید و سهم نسبی نهاده‌ها نیز در فرآیند تولید تغییر می‌كند. توسعه امری فراگیر در جامعه است و نمی‌تواند تنها در یك بخش از آن اتفاق بیفتد. توسعه, حد و مرز و سقف مشخصی ندارد بلكه بدلیل وابستگی آن به انسان, پدیده‌ای كیفی است (برخلاف رشد اقتصادی كه كاملاً كمی است) كه هیچ محدودیتی ندارد…

فهرست مطالب پاورپوینت توسعه و شاخصه های آن, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • توسعه
  • توسعه اقتصادی
  • توسعه فرهنگي
  • منابع

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت توسعه و شاخصه های آن را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1844
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت توسعه و شاخصه های آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.