0
0

دانلود پروژه برند محصولات آشامیدنی

635 بازدید

به عقیده فیلیپ کاتلر برند را می توان به عنوان نام، عبارت، علامت، نماد، سرح و یا ترکیبی از آنها در نظر گرفت که در راستای تعریف ومتمایزشدن کالاها و خدمات یک فروشنده از سایر فروشنده ها که سبب تمیز آنها از سایر رقبا می شود تعریف کرد… ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را می توانید در پروژه برند محصولات آشامیدنی دنبال نمایید. این فایل شامل 41 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

پروژه برند محصولات آشامیدنی

 

مشخصات فایل برند محصولات آشامیدنی

عنوان: برند محصولات آشامیدنی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 41
حجم فایل :  1,5 مگابایت

بخشی از پروژه برند محصولات آشامیدنی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

واقعیت این است که بیشتر داشته های ارزشمند بسیاری از شرکتها، دارایی مشهود آنها (مانند تجهیزات، زمین، ساختمان و…) نیست؛ بلکه داراییهای نامشهود (توانمندیهای مدیریتی، بازاریابی، تخصصهای مالی و عملیاتی و از همه مهمتر «برند» آنها است که میتواند ارزش آفرین باشد. ارزش ویژه برند بهعنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته و تکامل یافته است (اسداله و همکاران، ۱۳۹۰).در سالهای اخیر بسیاری از شرکتها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزشترین دارایی آنها برندهای محصولات و خدمات آنها میباشد…

ویژگیهای برند

در طول بیست سال گذشته ادبیات برند پیوسته به اهمیت ادراک از برند و اجزای آن که شامل تصویر و تداعی برند می باشد، تاکید داشته است. همچنین بیان شده که ادراک از برند شامل آگاهی از برند و تصویر برند می‎باشد. آگاهی از برند به تنهایی موفقیت برند را تضمین نمی­کند و دلیل کافی برای خرید کالا نمی‎باشد. برندهای موفق باید ارزشی بالاتر به مشتریان ارائه دهند و ارائه متمایزی از سایر رقبا داشته باشند. این امر از طریق ایجاد تصویر برند امکان پذیر می شود. نویسندگان متفاوت عوامل شناختی و ادراکی متفاوتی را که بر خرید برند تاثیر می گذارند شناسایی کرده اند…

برندهای نوشابه معروف جهانی

  • توکا کولا (نوشابه پروبیوتیک محصول ایرانی و دوست داشتنی ما)
  • کوکاکولا
  • پپسی
  • فانتا
  • ردبول
  • اسپرایت
  • سون آپ
  • میراندا

فهرست مطالب پروژه برند محصولات آشامیدنی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • برند
  • ارزش برند
  • ویژگیهای برند
  • وفاداری به برند
  • ۵ عنصر اصلی برای تعریف برند
  • هدف برند
  • جایگاه برند
  • قول برند
  • شخصیت برند
  • هویت برند
  • نام تجاری چیست؟
  • ویژگی‌های یک نام تجاری خوب
  • فرایند انتخاب یک نام تجاری مشهور و موفق
  • صفات برند چیست ؟
  • صفات یک برند قدرتمند
  • جایگاه برند ( جایگاه یابی برند ) چیست ؟
  • اشتباهات جایگاه‌یابی
  • هویت برند چیست ؟
  • منابع هویت برند
  • لوگو Logo
  • ویژگی‌های ظاهری یک لوگو خوب
  • عناصر یک لوگو
  • علامت تجاری Trademark
  • تصویر برند چیست ؟
  • شخصیت برند چیست؟
  • برند های نوشابه
  • رقابت
  • برند های نوشابه معروف جهانی
  • برخی محصولات جدید، از آبمیوه­ ها تا آب­ های ­گازدار
  • نوشیدنی پالپ دار minute maid کوکاکولا با میوه ی santra
  • آب گازدار KOPU
  • ویتنام: عرضه ی نوشیدنیهای گیاهی واقعی توسط گروه TH
  • آبمیوه و آبهای گازدار
  • شربت ادویه های زمستانی
  • فهرست برندهای نوشابه و آبمیوه
  • برندهای آب معدنی
  • ۱۳برند آب معدنی که آلودگی به نیترات را دارند
  • منابع

در صورت تمایل شما می توانید پروژه برند محصولات آشامیدنی را به قیمت 9900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1633
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پروژه برند محصولات آشامیدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.