آمیختهی بازاریابی، یک ابزار شناختهشده برای استراتژی بازاریابی است و احتمالا شما هم آن را میشناسید و میدانید که نسخهی سنتی آن به 4p بازاریابی محدود میشد که عبارتاند از: محصول، قیمت، مکان و تبلیغات (که همگی در زبان انگلیسی با حرف p آغاز میشوند… ادامه این مطلب جامع و ارزشمند را در پروژه 7p دنبال نمایید. این فایل شامل 48 صفحه و در قالب word می باشد.
مشخصات فایل 7p
عنوان: 7p
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 48
حجم فایل : 217 کیلوبایت
بخشی از پروژه 7p را در ادامه مشاهده خواهید نمود.
مقدمه
هر کسبوکاری، بدون فروش، از بین میرود؛ اما جذب مشتریان صرفا به دلیل داشتن سالها تجربه، مدارک عالی، یا حتی بهترین محصول رخ نمیدهد. فروش به گفتهی افراد مجرب در این زمینه، هنر و علمی است که مستلزم مهارت در هر دو رشته است. مدیران فروش به فروشندگان خود در زمینهی پرسوجو، گوش دادن و بستن قرارداد آموزش میدهند. فروش زمانی رسما به انجام میرسد که یا قرارداد پرداخت برای کالاها و خدمات به امضا برسد و یا در عوض کالاها و خدمات، پول پرداخت شود. این کار را میتوان از طریق جلسات رو در رو، تلفن یا اینترنت و توسط شخص ثالثی مانند دلال معاملات املاکی انجام داد. دو نوع رویکرد فروش وجود دارد: مدل بنگاه به بنگاه (B2B) و مدل بنگاه به مصرفکننده (B2C). هر کدام از این رویکردها مستلزم استراتژیها و تکنیکهای متفاوتی هستند. فروشهای B2B معمولا مستلزم حضور نمایندهی خریدی است که تصمیماتی که به نفع شرکت است را اتخاذ کند. معمولا هدف این معاملات، کارآمدتر و سودآورتر ساختن کسبوکار است در حالی که فروشهای B2C معمولا به منظور تامین لذت، رضایت یا کارایی صورت میگیرند. فروشها یا به طور مستقیم از طریق تعامل بین فروشنده و خریدار انجام میشوند و یا به طور غیرمستقیم از طریق دهان به دهان یا سایر روشهای بازاریابی. پلتفرم اینترنت، فروشهای مستقیم مانند وبسایت تجارت الکترونیک را با فروشهای غیرمستقیم از طریق ابزارهای بازاریابی مبتنی بر وب ترکیب میکند…
اصول بازاریابی و فروش – چرخهی فروش
در هر تلاشی در جهت فروش، چرخهای وجود دارد. این چرخه زمانی شروع میشود که مشتری احتمالی از وجود پیشنهادی آگاه میشود و به طور ایدهآل با خرید به پایان میرسد. این چرخهی فروش میتواند بسیار سریع باشد مانند خرید محصولات غذایی، یا فرایندی طولانی باشد مانند خرید تجهیزات سنگین یا ساختمانها. مشتریان احتمالی علاقهمند، در مراحل مختلفی از این چرخه در نظر گرفته میشوند که کانال ارتباطی نامیده میشود…
آمیخته بازاریابی مالی 7p در بازار اوراق بهادار تهران
مقدمه
باتوجه به نياز روز افزون شركت ها در فضاي رقابتي امروز جهت جذب سرمايه ها،تكيه بر منابع حاصل شده از بازارهاي مالي به عنوان موتور محرك رشد آ نها، و نيزنياز شركت بورس جهت سودآوري ضروري به نظر مي رسد راهكاري همه جانبه جهت ايجاد ارتباط ميان دو سوي بازار مالي يعني سرمايه گذاران و شركتهاي سرمايه پذير طراحي گردد. هدف از اين پژوهش، شناسايي آميخته هاي بازاريابي مالي بورس اوراق بهادار جهت ارتباط مستمر و هدفمند ميان دو ركن بازار يعني سرمايه گذاران و سرمايه پذيران بورس اوراق بهادار تهران مي باشد. ايجاد اين ارتباط در جهت هدف نهايي شركت هاي بورسي است، چراكه درحقيقت منبع اصلي درآمد اصلي اين گونه شركت ها از حضور فعال دو قشر سرمايه گذار و سرمايه پذير ايجاد مي گردد…
فهرست مطالب پروژه 7p, در ادامه قابل مشاهده می باشد.
- چکیده
- مقدمه
- چرخهی فروش
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟
- گروههای فروش
- ۱۲ راز ناگفته در زمینه روانشناسی فروش
- اصول بازاریابی و فروش – بازاریابی چیست؟
- بازاریابی جاویژه
- مدیریت بازاریابی
- هدف بازاریابی
- کانالهای بازاریابی
- بازاریابی و انواع بازاریابی
- اهمیت بازاریابی
- بازاریابی به عنوان منبع کسب درآمد
- بازاریابی – رشد و توسعه اقتصادی
- انواع بازاریابی ها
- ۵ نکته ی تأثیر گذار در برندسازی احساسی
- رابطه آميخته بازاريابي و رفتار مصرفكننده
- پيدايش مفهوم 4P
- عوامل نوين در آميخته بازاريابي
- رفتار خريد مصرفكننده
- گرايش خريدار
- ارزش
- كارايي
- مقدار
- تنوع
- مزايا
- گرايش خريدار و بازارياب
- رفتار خريدار و آميخته بازاريابي
- مدل آمیخته بازاریابی خدمات یا 7P چیست؟
- محصول
- مکان
- ترویج
- قیمت گذاری
- افراد
- فرایند
- شواهد فیزیکی
- آمیخته بازاریابی مالی 7p در بازار اوراق بهادار تهران
- مقدمه
- مباني نظري و پيشينه پژوهش
- روش شناسي تحقيق
- نتيجهگيري
- منابع
در صورت تمایل شما می توانید پروژه 7p را به قیمت 10900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.